[Freakactie 2025] Vuurwerkexpert: 20% korting!!

Bedankt voor jouw vraag.
Dit jaar hebben we gelukkig van heel veel nieuwe artikelen al wel video's. Voor dit artikel is het nog wachten op bruikbaar beeldmateriaal uit China. We hebben voorgaande jaren gezien dat dit soms wat langer kan duren.
weet je ook wanneer want de 20% actie is geldig tot vrijdag zou fijn zijn als we dat filmpje van te voren kunnen zien voordat de actie voorbij is 🤪

Wil graag bestellen bij blom en blom Uithoorn maar alle producten staan op uitverkocht. Doen zij wel mee met de actie?
Bedankt voor jouw vraag.

Zij hebben ons aangegeven mee te doen met de actie. Het nieuwe assortiment is voor ze ingeladen, maar zij beheren zelf hun Vuurwerkexpert-website en moeten nog het e.e.a. doen voordat er besteld kan worden. Wij kunnen daar verder niet in. Je kunt ze eventueel zelf contacten om hen aan te geven dat je graag gebruik wil maken van de actie?

Gaat Breda vuurwerk er nog een klap op geven?
Bedankt voor jouw vraag.

Over Breda is bij ons op dit moment nog niet bekend of ze dit jaar wel of niet mee doen met een Vuurwerkexpert-site en de eventuele actie. Je kunt ze eventueel zelf contacten om hen aan te geven dat je graag gebruik wil maken van de actie?

Laatst bewerkt:
De update lijkt nog niet volledig gelukt. Krijg bij oa Elburg nog geen korting over de tailbakken. Dat zij daar de nieuwe producten nog op uitverkocht hebben staan ligt aan hun eigen voorraadbeheer?

De update lijkt nog niet volledig gelukt. Krijg bij oa Elburg nog geen korting over de tailbakken. Dat zij daar de nieuwe producten nog op uitverkocht hebben staan ligt aan hun eigen voorraadbeheer?
Bedankt voor het checken. Als het opgelost is geven wij dat uiteraard hier aan.

Op dit moment weten we alleen dat onze technisch partner tot diep in de late uurtjes aan het werk is geweest om het met een update op te lossen. We weten alleen (nog) niet of dat ook een geslaagde operatie is geweest of dat ze bijv. nog e.e.a. uit moeten voeren.

Dus nog even geduld a.u.b. Ook vandaag zullen we ons melden met een update.

Vanmiddag een bestelling gedaan via de website, maar ik heb geen bestel/orderbevestiging gekregen via de mail, ongewenste mail ook gecontroleerd.
Als ik ingelogd ben op de website, zie ik bij ''Mijn orders'' ook geen actieve bestelling staan. Het geld is al wel afgeschreven van de rekening.

Vanmiddag een bestelling gedaan via de website, maar ik heb geen bestel/orderbevestiging gekregen via de mail, ongewenste mail ook gecontroleerd.
Als ik ingelogd ben op de website, zie ik bij ''Mijn orders'' ook geen actieve bestelling staan. Het geld is al wel afgeschreven van de rekening.
Bedankt voor jouw opmerking. En natuurlijk ook voor de bestelling! Maar dat de bevestiging niet binnenkomt is vreemd. Er zijn al veel bestellingen binnen maar deze melding hebben we nog niet eerder gehad.

Stuur a.u.b. even een mail naar [email protected] met daarin jouw opmerking. Graag onder vermelding van jouw naam, winkel waar je besteld hebt en het tijdstip (+/-). Dan pakken onze collega's het verder met je op!

TECHNISCHE UPDATE
Er is de afgelopen dagen hard gewerkt en het bleek een nogal hardnekkig probleem. Bij een eerste groep Vuurwerkexpert-webshops waar de code niet goed werkte op alle artikelen, is dit inmiddels gefixt. Dat gaat om de Vuurwerkexpert-webshops van de volgende winkels, in willekeurige volgorde:

- Hoekstra DHZ Hurdegaryp
- Raben Voorburg
- Jos Lock Maassluis
- Fernhout Epe
- Noord Scooters Drachten
- Jan Hobbel Noordwijk
- Blom & Blom Uithoorn
- Boogaard Hardinxveld-Giessendam

Bij deze Vuurwerkexpert-winkels kun je nu dus weer bestellen mét extra korting van onze Freakactie, ook op artikelen buiten het standaard assortiment.

Wel kan het nog steeds zo zijn dat sommige van deze Dealers hun voorraadbeheer nog op orde moeten brengen en bepaalde artikelen daarom op "Uitverkocht" staan. Dat komt omdat die winkels zelf hun website beheren. Dit speelt bijv. bij Ben Sloof in Schoonhoven, Boonen Fietsen in Harderwijk en Tuincentrum De Nieuwstad in Elburg.

Bij de meeste Vuurwerkexpert-winkels kun je gewoon bestellen en werkt de kortingscode van de Freakactie. Het zit 'm vooral in de artikelen die niet in het standaard assortiment zitten en dus niet op Vuurwerkexpert.nl staan en/of winkels die zelf hun webshop beheren.

Vandaag worden alle Vuurwerkexpert-webshops verder nagelopen. We houden jullie op de hoogte.

Maar nou werkt ie bij Intertoys Lewenborg juist niet meer, eerst wel :( zegt wel "code succesvol toegepast" en voldoende bestelbedrag. Vanmiddag maar even afwachten en vanavond weer kijken. Toch nog 2enhalve dag te gaan

Maar nou werkt ie bij Intertoys Lewenborg juist niet meer, eerst wel :( zegt wel "code succesvol toegepast" en voldoende bestelbedrag. Vanmiddag maar even afwachten en vanavond weer kijken. Toch nog 2enhalve dag te gaan
Bedankt voor jouw melding. Maar dat is wel heel raar. Bij deze webshop doet alles het als we zelf testen. Kun je het nog een keer proberen?

PS: gebruik je wel de juiste code?

Back
Bovenaan