Broekie
VWC lid
Dat kan later vandaag wel weer, nog even geduld!Komt door Tailgate Fan erbij, heb ik ontdekt. Jammer dat dat de rest ook blokkeert dan, kan dan niet in één order
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan later vandaag wel weer, nog even geduld!Komt door Tailgate Fan erbij, heb ik ontdekt. Jammer dat dat de rest ook blokkeert dan, kan dan niet in één order
Bedankt voor jouw opmerking.Broekie: Vuurwerkgrou is afgevallen als winkel, zie hem niet meer staan.
Kan je meteen de Glitter wall er even bij zetten…?!Dat kan later vandaag wel weer, nog even geduld!
Kun jij vertellen of de winkel in aalten mee doet?
Inmiddels is gebleken dat Aalten geen Vuurwerkexpert-site meer zal hebben.Bedankt voor jouw vraag.
Vuurwerkservice Aalten staat op dit moment nog op "on hold". Hoogstwaarschijnlijk zullen ze niet meedoen met de Freakactie en het is nog de vraag of ze überhaupt een webshop van ons hebben dit jaar.
Hahaha, dat bepalen wij niet maar de winkelier...Kan je meteen de Glitter wall er even bij zetten…?!![]()
Was te proberen.Hahaha, dat bepalen wij niet maar de winkelier...
Bij Kesler heb ik dat ook. Op mijn telefoon zag ik wat interessante producten voorbij komen waaronder de Crosette Switch. Dus dacht ik die ga ik nog ff mee pakken. Maar helaas op mijn PC waren de producten niet te vinden.Had ik ook bij Jos Lock. Op de laptop 85 artikelen en op de telefoon 108
Dan zit er maar een ding op, bestellen via de telefoon!Bij Kesler heb ik dat ook. Op mijn telefoon zag ik wat interessante producten voorbij komen waaronder de Crosette Switch. Dus dacht ik die ga ik nog ff mee pakken. Maar helaas op mijn PC waren de producten niet te vinden.????
Bedankt voor jouw vraag. De doos is een artist impression. Regelmatig wordt die nog aangepast.@Broekie
Kunnen jullie duidelijkheid geven over het juiste kruitgewicht van the Saga?
In de omschrijving wordt 1930 gram vermeld op de doos staat 1,8 kg.
Alvast bedankt.
Ook wel raar:
111 artikelenAlle artikelen - Intertoys Lewenborg
lewenborg.vuurwerkexpert.nl
80 artikelenAlle artikelen - Intertoys Lewenborg
lewenborg.vuurwerkexpert.nl
Had ik ook bij Jos Lock. Op de laptop 85 artikelen en op de telefoon 108
Bedankt voor jullie opmerkingen.Bij Kesler heb ik dat ook. Op mijn telefoon zag ik wat interessante producten voorbij komen waaronder de Crosette Switch. Dus dacht ik die ga ik nog ff mee pakken. Maar helaas op mijn PC waren de producten niet te vinden.????
Bedankt voor jouw prachtige woorden! Heerlijk die nostalgische herinneringen!Ook maar even een dikke shoutout naar Broekhoff/Magnum! Ten eerste voor het uberhaupt voeren van deze actie en dat al jarenlang en, naar mijn weten, de enige importeur die dit voor ons mogelijk maakt (ook dank aan VWC uiteraard!). Als tweede de snelle service wanneer er iets niet helemaal lekker ging. Zelf gisteren per PB even contact gehad met @Broekie (dacht eerst dat een aantal producten uitgesloten waren van acties tot ik hier in het topic las dat dat naw niet het geval was, top!) over een winkel waar het nog niet goed stond en diezelfde dag was alles gefixt.
En als laatste, ook met het oog op de evt. toekomst (gaan we niet over lullen, we houden het vrolijk), even een algemene lofzang voor jullie als importeur. Groot geworden met (JN)Schuurmans en Broekhoff en dat werd helemaal leuk toen midden jaren 90(?) de 200 grams regeling in werking kwam en we echte multishot cakes konden kopen ipv de bekende (zwerm-)potten en wat Satellite Killers als 'groot' spul (ook mooi hoor!). De welbekende Diamond Collection en de Crown Collection waren geweldig; begonnen met cakejes als SilverBlast en Blinking Sky(6schots!) en iets later de Silver Fish (man wat was ik daar trots op!) tot de latere jaren in de 500 grams (2 Pack Extreme -> ik heb nog een setje staan!) en nog latere compoundjaren, zeker in combi met zustermerk Magnum. En de toegankelijkheid met demos's waar iedereen welkom was, de regelmatige bezoeken van oa Wim en Arjan bij Marcel moet ook zeker even genoemd/geroemd worden; aan alles is te merken dat jullie echte liefhebbers zijn/blijven!
We gaan vanavond nog eens goed nadenken en morgen een leuke bestelling plaatsen!