[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Heeft iemand de 1+1 kiloknallers gekocht en vandaag opgehaald? Zo ja , welke cakes zijn dat? Haal mijn bestelling woensdag op. Misschien dan nog meepakken in de losse verkoop.
Ik heb ze gekocht en als ik de art. nummers opzoek, dan kom ik op Future Hulk / Der Hammer. Dus op zich prima prijzen voor 2x die cake!

Vanochtend om 7.15 kwam ik hier aan. Stond al een flink rij buiten. Karretje bij de Jumbo gescoord en aangesloten in de rij. Wachttijd was goed te doen en het loopt redelijk vlot door doordat mensen gedoseerd naar binnen gaan. Ook wat forumleden tegengekomen. Altijd tof om weer wat nieuwe gezichten te hebben achter alle nickname's. Bestelling was netjes compleet en de jongen achter de toonbank was zelf duidelijk ook liefhebber. Ik zou zeggen, wat mij betreft tot volgend jaar.

Vanochtend om 7.15 kwam ik hier aan. Stond al een flink rij buiten. Karretje bij de Jumbo gescoord en aangesloten in de rij. Wachttijd was goed te doen en het loopt redelijk vlot door doordat mensen gedoseerd naar binnen gaan. Ook wat forumleden tegengekomen. Altijd tof om weer wat nieuwe gezichten te hebben achter alle nickname's. Bestelling was netjes compleet en de jongen achter de toonbank was zelf duidelijk ook liefhebber. Ik zou zeggen, wat mij betreft tot volgend jaar.
Ik was er om 7:20 en eerlijk gezegd viel me die rij echt tegen. Ik had het idee dat het voorgaande jaren beter geregeld was, of er waren toen minder bestellingen in mijn tijdslot.
Buiten in de kou wachten was niet echt een pretje.

Verder wel snel geholpen (7:55) maar had niet echt een moeilijke order bij Vathorst geplaatst.

Ik was er tussen tijdsslot 12u-13u, prima geregeld, was even ietwat onduidelijk welke rij nu waarbij hoorde (losse verkoop afhaalbonnen vs de internetbestellingen zoals die van mij) maar eenmaal aan de beurt ging het vlotjes en de muur met Riakeo boxen zag er erg aanlokkelijk uit 😄

Back
Bovenaan