JanFireman
VWC lid
precies.. Wat kost nou 45 A-4tjes... https://www.action.com/nl-nl/p/3014741/kopieer-en-printpapier-a4/Je bent niet de enige, ik zag de vraag hierboven ook al voorbij komen, iets met een vrachtwagen. Van voorgaande jaren (vorig jaar even daargelaten) weet ik uit ervaring dat het prima is als je de orderbevestiging in de mail of via de site op je telefoon opent en toont. Desalniettemin kan je zelf voor het gemak, als je meerdere orders hebt, deze altijd uitprinten. Dan weet je zeker dat je er geen vergeet af te halen, omdat je ze allemaal geprint hebt.. Wellicht doet het de snelheid tijdens de afhaaldagen ook ten goede, maar het is voor zover ik weet dus niet verplicht.
1 cent per stuk, kost je dus 45 cent.
. Van voorgaande jaren (vorig jaar even daargelaten) weet ik uit ervaring dat het prima is als je de orderbevestiging in de mail of via de site op je telefoon opent en toont. Desalniettemin kan je zelf voor het gemak, als je meerdere orders hebt, deze altijd uitprinten. Dan weet je zeker dat je er geen vergeet af te halen, omdat je ze allemaal geprint hebt.. Wellicht doet het de snelheid tijdens de afhaaldagen ook ten goede, maar het is voor zover ik weet dus niet verplicht.