[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Om dat vraagteken maar even weg te halen. Ik heb gisteravond het volgende aan Dave gevraagd in een pm:

Hoi Dave,

Ik wil graag weer een bestelling plaatsen met onder andere de hardcore helium. Ik zag alleen dat deze bij een andere winkel €23 goedkoper is. Gaat deze box in de toekomst misschien nog een prijsverlaging krijgen? Dan bestel ik hem later bij jullie.
Alvast bedankt voor je reactie!

Mvg, Dennis
---‐----------------------------------------------------------------
Dave heeft hier netjes op gereageerd en vervolgens hier een bericht gestuurd zodat het voor iedereen duidelijk is dat de prijzen niet meer zullen zakken. Ik zag dat de hardcore helium vorig jaar voor €100 is aangeschaft door sommige mensen. Ik vind €23 op zo'n product dan best wel wat vandaar mijn vraag. Ik ben het er mee eens dat Vathorst gewoon hele goede prijzen heeft alleen het lijkt me niet schandalig of schaamteloos om zo'n vraag te stellen over een specifiek product. Eerder zag ik dat er werd aangegeven dat de obsessed te duur op de site stond. Toen heeft Dave de prijs aangepast. Mijn idee was dus nee heb je ja kun je krijgen.

Beste klanten,

We krijgen regelmatig de vraag of de vuurwerkprijzen nog (verder) zullen zakken. Om misverstanden te voorkomen, willen we graag laten weten dat de prijzen dit jaar vaststaan en dus niet verder zullen dalen (acties daargelaten).

We streven ernaar om onze producten altijd voor een eerlijke en marktconforme prijs aan te bieden. Door vroegtijdig in te kopen en scherp in te zetten op kwaliteit en service, hebben we onze prijzen al zo scherp mogelijk vastgesteld.

Dank voor jullie begrip en vertrouwen – we kijken ernaar uit om jullie te voorzien van een mooi uiteinde!

Met vriendelijke groet,
Dave
Ola,

Het was meer bedoeld als informatie:) Het was absoluut niet de bedoeling om een hele dicussie op te laten laaien. We willen een gezellig en leuk seizoen voor jullie klaarzetten en alleen even meegeven hoe wij erin staan.

Nu weer lekker over over Vuurwerk praten:)

Knallende groet,
Dave

Dat wordt pas vanavond bier drinken, zodat ik nog helder kan nadenken :p Ben al eens vaker gezwicht voor acties met een alcoholische versnapering in de hand.

Om dat vraagteken maar even weg te halen. Ik heb gisteravond het volgende aan Dave gevraagd in een pm:

Hoi Dave,

Ik wil graag weer een bestelling plaatsen met onder andere de hardcore helium. Ik zag alleen dat deze bij een andere winkel €23 goedkoper is. Gaat deze box in de toekomst misschien nog een prijsverlaging krijgen? Dan bestel ik hem later bij jullie.
Alvast bedankt voor je reactie!

Mvg, Dennis
---‐----------------------------------------------------------------
Dave heeft hier netjes op gereageerd en vervolgens hier een bericht gestuurd zodat het voor iedereen duidelijk is dat de prijzen niet meer zullen zakken. Ik zag dat de hardcore helium vorig jaar voor €100 is aangeschaft door sommige mensen. Ik vind €23 op zo'n product dan best wel wat vandaar mijn vraag. Ik ben het er mee eens dat Vathorst gewoon hele goede prijzen heeft alleen het lijkt me niet schandalig of schaamteloos om zo'n vraag te stellen over een specifiek product. Eerder zag ik dat er werd aangegeven dat de obsessed te duur op de site stond. Toen heeft Dave de prijs aangepast. Mijn idee was dus nee heb je ja kun je krijgen.
Dus jij was het! Grijp hem!!! 😜

Back
Bovenaan