[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Beste klanten,

We krijgen regelmatig de vraag of de vuurwerkprijzen nog (verder) zullen zakken. Om misverstanden te voorkomen, willen we graag laten weten dat de prijzen dit jaar vaststaan en dus niet verder zullen dalen (acties daargelaten).

We streven ernaar om onze producten altijd voor een eerlijke en marktconforme prijs aan te bieden. Door vroegtijdig in te kopen en scherp in te zetten op kwaliteit en service, hebben we onze prijzen al zo scherp mogelijk vastgesteld.

Dank voor jullie begrip en vertrouwen – we kijken ernaar uit om jullie te voorzien van een mooi uiteinde!

Met vriendelijke groet,
Dave

Beste klanten,

We krijgen regelmatig de vraag of de vuurwerkprijzen nog (verder) zullen zakken. Om misverstanden te voorkomen, willen we graag laten weten dat de prijzen dit jaar vaststaan en dus niet verder zullen dalen (acties daargelaten).

We streven ernaar om onze producten altijd voor een eerlijke en marktconforme prijs aan te bieden. Door vroegtijdig in te kopen en scherp in te zetten op kwaliteit en service, hebben we onze prijzen al zo scherp mogelijk vastgesteld.

Dank voor jullie begrip en vertrouwen – we kijken ernaar uit om jullie te voorzien van een mooi uiteinde!

Met vriendelijke groet,
Dave
Mag ik het schandalig vinden dat ze überhaupt het lef hebben om een bericht te sturen?! Begrijp het ook niet helemaal... zouden ze dat dan ook bij de supermarkt en de slager etc. doen?

Beste klanten,

Met vriendelijke groet,
Dave
Wilt men het vuurwerk tegenwoordig gratis hebben of?
Jullie hebben geweldige geprijsde producten staan en horen zeker thuis in het rijtje “goedkoopste freak websites”.

Mede daarom blijf ik ook trouw bij jullie bestellen.

Ik snap er ook geen zak van. Iedere freak weet als het goed is wel of de prijs goed is of niet. Kan mij haast niet voorstellen dat het leden van dit forum zijn, in ieder geval geen actieve...

Voor de hierboven reagerende freaks. Zijn jullie moraal ridder spaarkaarten al bijna vol ? Of moeten jullie ergens nog een wit voetje halen?
Er is niks schandalige aan om een vraag te stellen aan een winkel die regelmatig super acties heeft en dat adverteert op een forum.

@ Vathorst. Dank voor de goede heldere uitleg.

Voor de hierboven reagerende freaks. Zijn jullie moraal ridder spaarkaarten al bijna vol ? Of moeten jullie ergens nog een wit voetje halen?
Er is niks schandalige aan om een vraag te stellen aan een winkel die regelmatig super acties heeft en dat adverteert op een forum.

Dat is jouw mening.

Haha echt he. Degenen die dat doen hebben groot gelijk ook, nee hebben en ja kunnen ze krijgen. Ik heb vorig jaar ook gewacht tot de btw weg er mee actie van de mediamarkt om iets groots aan te schaffen. Heb toen ook gevraagd of deze actie weer kwam en in welke periode.

Vragen mag natuurlijk altijd, vathorst heeft al wel echt super scherpe prijzen.

Geen moraalridder, maar net als “jullie” stel ook ik een vraag of men het vuurwerk tegenwoordig gratis wilt hebben?

En dooooor :)
JIj bent toch ook een winkel of ben je fan van vw Winterswijk? Als je adverteert op een forum waarbij je een freak actie of dergelijke week acties deelt kun je vragen over prijzen en acties verwachten. Anders moet je hier niet adverteren. Het is een wisselwerking.
En als het kan ja, net zoals ik zullen mijn mede freaks gratis vuurwerk willen hebben. Zoveel mogelijk!!! Hele pallets als het kan!

Vragen mag natuurlijk altijd, vathorst heeft al wel echt super scherpe prijzen.
Klopt en nog ultra scherpere acties vandaar dat freaks dat vragen. En moet zeggen dat Vathorst altijd netjes en snel reageerd vandaar dat er ook zoveel animo is. Om maar een extra grote veer in de komt van Dave te steken hoe snel ik mijn aankoopbedrag en terug kreeg vorig jaar na de deceptie!!

nee hoor, het is toch juist een onderdeel om zelf alles goed in de gaten te houden zodat je de beste collecties voor de beste prijs kan samenstellen? Maar jij weet ook dat vathorst dit bericht niet hier deelt omdat ze een paar vragen krijgen.... er is een reden dat zij dit hier neerzetten. ik kan je op voorhand al vertellen, dat er mensen zijn die in februari iets besteld hebben en de prijs nu lager is gaan lopen klagen over het prijsverschil bij winkeliers... je moet voor jezelf bepalen wat jij een goede prijs voor het product vindt en op basis daarvan bestellen. Mensen kunnen hier behoorlijk in doordraven.

Het valt mij gewoon op dat het, en dat lijkt vooral dit jaar zo te zijn nooit goed genoeg is. Het moet altijd meer zijn en als het ff kan moet er zo min mogelijk aan verdiend worden. Dat terwijl we juist blij moeten zijn dat er juist dat laatste jaar nog leuke acties zijn. In December waren ze dr ook wel vanaf gekomen tegen hele andere prijzen, dus een beetje respect naar een winkelier zou wel op zn plek zijn.

Tuurlijk ben je vrij om een bericht te sturen of een bepaald artikel nog in een actie terug gaat komen. Het zit hem er meer in in dit geval dat er dus blijkbaar mensen zijn die berichten sturen of de prijzen nog verder zullen zakken, dit terwijl ze al bijzonder scherp geprijsd zijn. Ik vind dat vrij bijzonder, maar das mijn mening ieder zn ding!!

En nu weer door!!

Laatst bewerkt:
JIj bent toch ook een winkel of ben je fan van vw Winterswijk? Als je adverteert op een forum waarbij je een freak actie of dergelijke week acties deelt kun je vragen over prijzen en acties verwachten. Anders moet je hier niet adverteren. Het is een wisselwerking.
En als het kan ja, net zoals ik zullen mijn mede freaks gratis vuurwerk willen hebben. Zoveel mogelijk!!! Hele pallets als het kan!
Ik ben het allebei. Maar soms is het ook de toon die het hem doet, zoals bij Hubo bijvoorbeeld.

Back
Bovenaan