[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Reageer hier ook even op, als verkoper zijnde. Wij hebben nog kooi restanten online staan, omdat wij verwachten dat restanten wel nog verkocht mogen worden. Dat is puur op gevoel en bij ons gaat het verder ook niet om hele grote aantallen.
Het zou ook echt gekkenwerk zijn als zelfs dat al niet meer mag...
Maja in dit land weer je nooit wat voor een raar konijn er weer uit de hoge hoed komt...

Onderstaande bericht even gejat uit het topic van vuurwerkfeestje...

Nu steeds duidelijker wordt dat de kooien er (per 1 oktober?) uit gaan, hebben we voorlopig alle kooiartikelen uit de webshop verwijderd.
We wachten op duidelijkheid op dit punt. Mochten we inderdaad geen kooien mogen uitleveren zullen we contact opnemen met freaks die dit jaar al iets in kooi besteld hebben.

Hoe denken jullie hierover?
Voor alsnog zijn het allemaal aannames. Zodra er een duidelijke verandering is zullen we kijken naar een gepaste oplossing.
Voor nu mag het nog verkocht worden. We weten nog niks mbt de uiteindelijke regel, en/of bestaande voorraad, die over is van vorig jaar nog verkocht mag worden. Zolang er geen duidelijkheid is, kunnen we hier nog geen duidelijk antwoord op geven.

Overigens worden het merendeel van de artikelen opnieuw geïmporteerd maar dan zonder kooi. Mocht dit erdoorheen komen zullen wij bijna alle artikelen kunnen uitleveren zoals besteld. Alleen de artikelen van Evolution zijn echt uitloop, daar zal een oplossing voor bedacht moeten worden. (Evo bomber zal aankomend jaar ook terugkeren zonder kooi)

Dave

Laatst bewerkt:
Voor alsnog zijn het allemaal aannames. Zodra er een duidelijke verandering is zullen we kijken naar een gepaste oplossing.
Voor nu mag het nog verkocht worden. We weten nog niks mbt de uiteindelijke regel, en/of bestaande voorraad, die over is van vorig jaar nog verkocht mag worden. Zolang er geen duidelijkheid is, kunnen we hier nog geen duidelijk antwoord op geven.

Overigens worden het merendeel van de artikelen opnieuw geïmporteerd maar dan zonder kooi. Mocht dit erdoorheen komen zullen wij bijna alle artikelen kunnen uitleveren zoals besteld. Alleen de artikelen van Evolution zijn echt uitloop, daar zal een oplossing voor bedacht moeten worden. (Evo bomber zal aankomend jaar ook terugkeren zonder kooi)

Dave
TNX voor de reactie, we gaan het wel zien!!

iemand ervaring met ophaal tijden? loopt het een beetje door of kan je er wel eens een tijdtje staan wachten? dan weet ik hoe ik de volgende bestelling kan plaatsen :d

iemand ervaring met ophaal tijden? loopt het een beetje door of kan je er wel eens een tijdtje staan wachten? dan weet ik hoe ik de volgende bestelling kan plaatsen
Zelf dit jaar hier voor het eerst maar zijn afhaaltijden dus als je kan afhalen tussen 15.00 en 15.30 dan ben je tussen die tijd ook aan de beurt en weer weg lijkt me. Overige winkels in Nederland altijd zo. Ga je naar Duitsland dan kun je lange rijen verwachten

Altijd vlug weer weg met afhalen, niet te druk, prima service met karretjes en eventueel wat hulp met tillen. Topteam dat het in mijn ervaring altijd goed voor elkaar heeft.

Back
Bovenaan