[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Wat gaat iedereen lekker los dit jaar. Mooi dat jullie er weer bij zijn Vathorst. Succes!

Best asociaal die freaks die al te graag spullen uit mijn winkelwagen wegpikken 🤪.

Graag aanvullen Vathorst 😁

Omdat mijn hulp afgelopen dinsdag elders nodig was kon ik niet om 19:00 bestellen. Daardoor wel de krenten in de pap gemist. Ik kijk echter alweer uit naar de aanvullingen en de week- en maandacties. Als jullie nog inspiratie nodig hebben: de Iro Kin Beauty staat bij jullie bovenaan mijn lijstje 😉

Ps: kleinigheidje, in de beschrijving staat de Iro King Beauty.

Euhm even een vraagje he.... Ben hier sinds een maandje en kocht altijd bij mn lokale dealer +altijd gratis vuurwerk uitzoeken, dat vond ik altijd kicken maar had begrepen dat dat nog steeds duurder is dan een freak winkel. Nu heb ik het virus aardig te pakken en zit ik nonstop al 3 maandjes vuurwerk filmpjes te kijken. Ik ben bakker van beroep en dus geen tijd om het hele land door te crossen na allemaal verschillende winkels. Deze winkel ligt op 40 minuten (Elburg) dus leek me prima maar dan is het wel mn bedoeling om het puur bij deze winkel te houden. Maar stel ik bestel nu wat en over 2 maanden weer, komt dan alles op 1 hoop en kan ik al mn bestellingen op 1 vaste dag ophalen? Dus zeg maar 30 bestellingen ofzo word 1 hele grote? En hoe zit het met de voorraad? Ik vind het nu wel ok maar ik ga er vanuit dat er nog veel andere nieuwe en ouwe dingen gaan bijkomen? Alvast bedankt voor jullie antwoord

Hoi Allemaal!

Even een kleine update:)

Zoals velen van jullie al terecht hebben opgemerkt is het wat rustig aan onze kant.
Dit komt simpelweg door de onzekerheid vanuit de politiek.
We kunnen allemaal acties en artikelen online zetten die wellicht niet meer door zullen gaan.
Zodra er duidelijkheid is zullen wij weer volgas online zijn.

Wij wachten in spanning af!

Knallende groet,
Dave

Hoi Allemaal!

Zoals velen van jullie al terecht hebben opgemerkt is het wat rustig aan onze kant.
We kunnen allemaal acties en artikelen online zetten die wellicht niet meer door zullen gaan.

Knallende groet,
Dave
Dank voor de update en ergens wel begrijpelijk.. De andere kant is dat het best nog wel lang onzeker kan blijven.. Dan wordt er ergens anders ingekocht. :bonk:

Hoi Allemaal!

Knallende groet,
Dave
Vreemd. Komt dit jaar toch nog geen verbod

Back
Bovenaan