Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor die smoke elephant is dat idd een beetje aangedikt. Voor heel veel andere prijzen klopt de korting wel. Smoke elephant kun je meestel wel tussen 110-130 vinden. Alsnog een goede aanbieding nu voor 85 hoor. Geen absolute topper maar voor 85 euro een hele leuke boxIk ben nog een beetje een leek maar met al die kortingen dan vraag ik me af is het echt zo? Zoals die smoking Elephant van 200 en nu 85, is die dan echt normaal 200?
Hoe duur was die Stijn?sorry![]()
Jij bracht me op het idee door je bericht om deze nog snel mee te pakken dus thanks ^.^Thermal nu ook al weg, made by Goeie Biem en Vuurwerk023![]()
Mooi klote, als er een product was wat tijdens het bestellen uitverkocht raakte krijg ik het niet meer uit m'n winkelmand dus nu kan ik uiteindelijk niks meer bestellen
Als je maar niet je vrouw op me afstuurt als ze boos is door de koopjesJij bracht me op het idee door je bericht om deze nog snel mee te pakken dus thanks ^.^
135euroHoe duur was die Stijn?
Ik krijg het er nu ook nog steeds niet uit m'n mandje omdat ik ingelogd ben op m'n account en hij het blijkbaar onthoudHier heb ik helaas ook last van
Wellicht ff zonder account bestelen?Wat klote. Kan geen kut bestelen door klote skyward in m'n mand.
Om 19:00 stond deze erop voor €219,- Is later aangepast naar €185. En nu is die weg :(Als jullie de prijs van de Artificial Riakeo tegen vonden vallen zou ik nog even gaan kijken. Staat nu voor €185.
Als ik uitlog blijft het gewoon in m'n mandje staan. Ja ik heb geprobeerd browser te vernieuwen etc.Wellicht ff zonder account bestelen?
Ah balen zeg :( Hopelijk komen ze weer op voorraad of vind je ze later in het jaar elders voor een mooie prijs.Als ik uitlog blijft het gewoon in m'n mandje staan. Ja ik heb geprobeerd browser te vernieuwen etc.
En nu is het toch niet meer interessant want de producten die ik wilde zijn toch allang en breed weg