[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

2x Termal Jewels en een Immortal gold in de pocket. Voor het eerst hier besteld, bedankt vathorst en tot de 29ste van december.

Ik ben nog een beetje een leek maar met al die kortingen dan vraag ik me af is het echt zo? Zoals die smoking Elephant van 200 en nu 85, is die dan echt normaal 200?
Voor die smoke elephant is dat idd een beetje aangedikt. Voor heel veel andere prijzen klopt de korting wel. Smoke elephant kun je meestel wel tussen 110-130 vinden. Alsnog een goede aanbieding nu voor 85 hoor. Geen absolute topper maar voor 85 euro een hele leuke box

Hele otello gemist, maar heb hem gevonden en ook maar besteld.... mijn vrouw is jullie zeeeeer dankbaar... 😑

Als ik uitlog blijft het gewoon in m'n mandje staan. Ja ik heb geprobeerd browser te vernieuwen etc.

En nu is het toch niet meer interessant want de producten die ik wilde zijn toch allang en breed weg
Ah balen zeg :( Hopelijk komen ze weer op voorraad of vind je ze later in het jaar elders voor een mooie prijs.

Had nu ook niet veel budget over, dus ook al wat wish list items gemist. Toch 2 compounds gescoord uiteindelijk en de jet stream fountain 1+1

Back
Bovenaan