[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik mocht 29 December om 14.00u mijn bestelling ophalen in Pijnacker. Ik heb toen alles behalve mijn 2x Rebel 2.0 meegekregen. Er werd mij toen gezegd dat ze sowieso binnen zouden komen en ze voor mij apart zouden zetten of dat ik mijn geld terug kon krijgen. Ik heb gekozen om nog een keer terug te rijden ervoor en mijn nummer gegeven. Ze zouden meteen bellen als ze binnen waren.

rond 17.00u las ik hier al berichten dat er mensen na mij Rebels uitgeleverd kregen. Dus heb ik rond 20.00u contact gezocht wanneer ik ze kon komen halen. Toen werd mij gezegd dat ze nog niks binnen hadden gekregen maar wel dat ze echt zouden komen. Toen voelde ik me al een beetje belazerd.

Gister 30 December las ik hier weer dat er een partij binnen was gekomen maar ik werd niet gebeld. Dus heb ik weer daarheen gebeld en geappd. Geen gehoord en geen antwoord gekregen.

Dus had ik besloten om daar vanmorgen maar om 08.00 u voor de deur te gaan staan op goed geluk en anders mijn geld maar terug te krijgen. Toen werd er gezegd, ojajoh ben je niet gebeld? Sorry ik dacht dat ik iedereen gebeld had... Maar gelukkig puntje bij paaltje wel mijn 2 Rebels mee gekregen. Maar als ik er niet uit mezelf heen was gegaan had ik ze nooit gehad!

Zowel bij pijnacker als joure was ik binnen 15min weer weg,

Was gister om 7.00uur bij joure, viel alle stroom uit🤣, was gelukkig snel opgelost ivm strakke planning afhalen winkels

Gister om half 6 en vandaag om 9 uur in Joure geweest. Niks ontbrak en heb netjes alles uitgeleverd gekregen! duurde misschien iets langer dan rest maar stond toch binnen 20 min weer buiten! ook hier was het top geregeld misschien miste ik de karretjes om snel naar je auto te komen, maar daar was ik op voorbereid en had me eigen karretje mee. maar zag mensen heen en weer lopen met al hun dozen en was daardoor blij dat ik het zo naar me auto rolde.

Bedankt Vuurwerk Outlet! heb een heerlijk jaar gehad door jullie met alle aanbiedingen en besef me nu pas hoeveel het eigenlijk wel niet is.

Outlet Haulerwijk was tot in de puntjes geregeld. Binnen 10 minuten alle orders mee, compleet en wel. Zoals eerder vermeld erg blij met de service en afhandeling bij vervangende producten. Outlet Haulerwijk bedankt!

Net als vele anderen kreeg ik de Gatling aangeboden als vervanger van de Proseperity.... nou, nou: wát een topbak was dat zeg! Poeh, als ik dat had geweten had ik er nog een paar besteld. Klasse!

Back
Bovenaan