[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ligt denk aan het tijdstip dat je naar pijnacker gaat ik ging half 5 en heb de rebel 2.0 gewoon meegekregen bestellingen waren alleen niet gekoppeld wat andere jaren wel zo was

Groningen verliep prima vanmorgen. Kregen wat extra kinderbrilletjes bij het cat1 aangeboden. Sympathieke service 👍 Ook nog wat extra hebbedingetjes meegesnaaid uiteraard… Outlet Grunn bedankt 🍻✨

Er is in Pijnacker geen logistieke ruimte voor errors. Bij Haokan ook gezien jaren geleden. Begreep vanmorgen vroeg al dat er wat problemen waren met het computersysteem. EN veel omruilacties ivm FWS dat nog op de boot staat.
Toen had ik (icm de reeds verwachtte shoppingspree) al een naar voorgevoel hoe het later op de dag zou gaan...

Goede ervaring gehad vanochtend bij Pijnacker, snelle service, vriendelijke hulp bij het uitzoeken van vervangers voor de lucky triple. Als het kan, kom ik hier zeker weer terug!

Vervelend voor iedereen met slechte ervaring in Pijnacker, maar is totaal niet zoals ik het heb ervaren. Eerst al een prima oplossing voor mijn gekooide bestelling en vandaag ook prima ervaring met afhalen overige bestellingen. Rebel 2.0 ook gewoon meegekregen gelukkig, orders gewoon samen gevoegd en alles mee behalve lucky triple maar daar prima vervanger voor.

Zo zie je maar dat het kan verschillen.

Om 17.00 uur in Pijnacker om m’n bestelling op te halen. Met angst dat de rebel er niet bij zou zitten, maar die werd netjes uit de bunker gehaald. Helaas zat de eclypse er niet bij, was nog onderweg vanuit Joure. Daarvoor maar de cupido genomen die nu wel duurder uitviel. Maar wat een mooi vuurwerk heb ik meegenomen!!! Dus wat mij betreft dikke prima, kan eenmaal een beetje tegenzitten.

Alles netjes geregeld in Pijnacker, helaas 2 producten die ze niet konden leveren maar daar netjes mijn geld voor terug gehad. Ook nog een bijzonder praatje gehad met een mede freak die een weegschaal in de auto had liggen ivm 25kilo regel en de voorwaardelijke straf die hij nog heeft. Beste man gaf altijd een mooie show aan de buurt maar alsnog vond iemand het nodig om de kliklijn te bellen😡🤢. Kan er nogsteeds niet bij hoe sneu sommige mensen kunnen zijn en een ander zijn geluk niet gunnen…

Pijnacker: 7 bestellingen en 40 minuten gewacht. In 3 delen geleverd. 1 vervanger en 2 niet geleverd waaronder de Amigo Spectaculo en Toxic. Die eerste had ik wel op gehoopt. Kan niemand wat aan doen helaas, maar van de 13 bestelde compounds is dit wel jammer. Omdat de freak korting niet wordt teruggegeven en veel al was uitverkocht toch maar een wat mindere doos mee terug genomen. We waren er om 19:45 en gingen om 20:40 richting huis. Al met al wens ik een ieder een goede jaarwisseling met mooi vuurwerk. Extra genieten van het (waarschijnlijk) laatste jaar (hoewel ik denk dat de meeste ook voor volgend jaar hebben ingeslagen). Ook vuurwerk outlet een fijne jaarwisseling toegewenst en veel succes nog met de resterende uitleveringen. Bedankt voor alle mooie aanbiedingen de afgelopen jaren.

Ook een prima ervaring, en de rebel, althans de Lucky Scream, meegekregen. Met 9 bonnen was t wat lastig voor ze, dus kreeg het in 5 delen. En uiteraard de Black Thunder niet want kooi. Ging relatief snel allemaal. Dank en tot volgend jaar!

Vanmiddag hier rond 17.00 uur ook mijn bestelling afgehaald in Pijnacker. Om me heen hoorde ik dat er al heel erg veel was uitverkocht. Na even discussiëren boven, over de kooiproducten die niet uitgeleverd mochten worden, stonden de twee waardige vervangers (waarover gecommuniceerd was via de mail) netjes op de toonbank.
Vuurwerk Outlet bedankt en hopelijk tot volgend jaar.

Ik heb in Pijnacker ook wel een tijdje staan wachten. Uiteindelijk bleek dat 1 van mijn orders niet compleet was. De 4 kleine FWS cakes waren niet geleverd. Ondanks eerdere mail contact waarin er werd aangegeven dat deze er gewoon zouden zijn. Helaas.

Boven de Warlord uitgezocht als vervanger. Netjes en goed opgelost! Vuurwerk Outlet en team Fijne Jaarwisseling!

Ik vind dat als het slecht is en/of gaat dit ook gezegd mag worden, hoewel een hoop mensen dat misschien niet leuk gaan vinden.

In Pijnacker was het gewoon een zooitje, sorry.

De slogan is iedereen gaat met een lach de deur uit, nou zo te lezen mooi niet aan bovenstaande reacties.
Jammer hoor dat er zo wordt omgegaan met zorgvuldig samen gestelde collecties, foutjes daargelaten natuurlijk.

Er was gelukkig wel een aantal vriendelijke medewerkers aanwezig en we hebben er maar het beste van gemaakt voor beide kanten in het geval van mijn bestelling.
Ondanks dat is mijn teleurstelling bij deze shop erg groot terwijl ik juist van Outlet een hoge pet op had.

Al met al heeft Outlet mij veel extra geld en tijd gekost wat ik jammer vind.
Ik hoop oprecht niet dat het een 'graaien, want laatste jaar' principe is maar zo voelt het wel.

Misschien ben ik te verwend geraakt door freak prijzen maar het voelt gewoon zo, helaas.

Geen:

Riakeo Toxic. (Black Friday cakedeal voor alle cakes 160) (restitutie bedrag 32.50)
Riakeo Eclypse. (Black Friday cakedeal voor alle cakes 160) (restitutie bedrag 32.50)
Ultimate Redemption. (Black Friday 289 -> 199)
Delicious Thunder 1+1. (Finale Editie / 30)
Kazuko. (vergeten te controleren zelf, iets van 6 euro ofzo, zal me aan me reet roesten)

Totaal 300.

Prosperity / Ocean Of Lights niet op tijd, andere shop maar besteld. (104 -> 160 + 30 gratis vuurwerk)

Rebel 2.0 code vergeten = pech = 24 euro verschil. (mijn fout maar gezien alle bovengenoemde had ik wel meer service verwacht)

Dit heb ik allemaal aangegeven aan de balie.

Uiteindelijk was de deal met wat ze nog hadden:

Riakeo Toxic, Riakeo Eclypse, Ultimate Redemption, Delicious Thunder 1+1, Kazuko -> Sky Symphony & Fire Starter.

De Sky Symphony & Fire Starter waren voor 125 op te pikken en nu kosten ze mij dus 150 de stuk. (shop prijs 180 & 170)

Dus buiten dat ik mijn uitgekozen spullen niet heb gekregen, heb ik de vis duur betaald voor de Sky Symphony & Fire Starter.

Buiten de volledige schuld van Outlet om 56 euro meer gelapt omdat hier de Prosperity / Ocean Of Lights te laat kwam.
Toch is dat balen en dan gaat dat toch meewegen in de teleurstelling.

En dus ook dat er makkelijk ruimte was om mijn korting met de code alsnog te geven maar dit niet gedaan is.
Dit weegt dan dus toch ook mee aan de algehele ervaring, toch geef ik direct toe: eigen schuld, maar het gaat om het totaal plaatje in deze.

Als klap op de spreekwoordelijke pijl kwam de vrachtwagen lossen na mijn afhaal en onderhandel debacle, toen ik net alles in de auto had, dus die blokkeerde alle geparkeerde auto's dus geen andere keus dan wachten.

Back
Bovenaan