Reservelont
VWC lid
Pijnacker personeel: complimenten! Parkeren voor de deur, bonnetje afgeven boven, kom beneden en mijn naam werd direct geroepen. Echt maximaal 5 minuten ben ik hier geweest. Chapeau!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoelaat was je er?Vanmorgen in Joure. Weer prima geholpen, alles gecheckt op de balie en alles zoals besteld meegekregen. Top freak zaak blijft dit. Succes toppers!
Hoelaat was je er?
Ik weet zeker dat er een freak voor mij stond gezien de bestelling maar ik weet alleen niet wie
Ik was er 6u ongeveer. Riakeao Beauty/Transbomber/Killer Coyote/Boombastic/Ultimate City Trip en veel los spul. En jij dan?Hoelaat was je er?
Ik weet zeker dat er een freak voor mij stond gezien de bestelling maar ik weet alleen niet wie
Als het rond 6 uur was, was ik hetHoelaat was je er?
Tournament box en meer?Als het rond 6 uur was, was ik het
Klopt, ik schrok van wat ik ookalweer had besteldTournament box en meer?
Ze begonnen al om 4 dus zullen meeste freaks zijn geweest verwacht ikAls het rond 6 uur was, was ik het
Er zijn ook freaks die wel proberen uit te slapen heZe begonnen al om 4 dus zullen meeste freaks zijn geweest verwacht ikdie tijdstippen zijn niet meer beschikbaar volgens mij in dec

Klopt, ik schrok van wat ik ookalweer had besteld
Was met m’n zoon, maar die mocht niet mee tillen.
Há, dan stond ik naast je! Veel plezier ervanKlopt, ik schrok van wat ik ookalweer had besteld
Was met m’n zoon, maar die mocht niet mee tillen.
Slapen?Er zijn ook freaks die wel proberen uit te slapen he![]()
ja slapen, dan weer ff vwc, dan proberen te slapen, dan weer vwc etc etc....Slapen?
Grappig zeg. Zag jou al zo kijken toen ze de toonbank volzetten van dat is vast ook een freak.Há, dan stond ik naast je! Veel plezier ervanMijn zoon kon nog niet mee, die kan net een beetje stabiel lopen laat staan tillen
![]()
Ah dan heb ik je net gemist. Ik was er 7:15Haha ik was er om 7. O.a 2x sky symphony en karton philidelphia spitters stond er op de balie. Jij dan?