[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Prima service! Al was het niet druk toen ik er was.

Helaas geen rebel 2.0 mee gekregen.. wel netjes terug betaald! Balen wel..

Laatst bewerkt:
Vanmorgen in Joure geweest, ging snel alleen een foutje van het print systeem gooide wat roet in het eten. Gelukkig stond het halve dorp aan de andere kant van de dijk, en was het wachten zo voorbij. Goed geregeld, en bedankt voor de aanbiedingen. Ook leuk om te zien wat er over de toonbank gaat, de mistery deals vlogen om je oren. Je pikte de freaks er zo tussen uit. Succes team outlet nog met de laatse dagen, en mooie jaarwisseling!

Net terug uit Pijnacker. Chaos alom. Bestellingen werden niet allemaal tegelijkertijd op jouw uitgeleverd met als gevolg dat het vrij druk was in de afhaalruimte. Nagenoeg niemand die een volledige bestelling had. Of het nu rubro, katan of riakeo was....

Voor mij dus ook geen complete bestelling. Er was geen rebel 2.0., Flink pissed ben ik daar over ook want dit was eigenlijk de reden dat ik na de annulering van de crackle King de rest van de bestellingen had laten staan. Daarnaast had ik het geluk dat de andere compound toevallig in de bus zat die stond te lossen.Anders had ik voor 4 riakeo cakes 175 km gereden.
Na 15 minuten boven wachten op de medewerker die me zou helpen met een eventuele vervanger was ik het wel beu. Geld maar teruggevraagd zoals velen met mij.

Mocht er geen verbod komen dan zal ik hier in ieder geval nooit meer vuurwerk bestellen.

Vanmorgen weer goed geholpen in Joure, complimenten naar het team daar! Bij binnenkomst gelijk een drankje aangeboden gekregen. En de kleine man, die niet mocht helpen sjouwen, kreeg tijdens het wachten nog ff een gratis muts in zijn handjes gedrukt. Dit zijn de kleine dingen die het hem doen. Naast al het moois wat mee naar huis ging natuurlijk :)

In Pijnacker geweest vanmiddag op zich wel een leuke zaak alleen je moet in alle euforie heel goed opletten met parkeren hier!! Zeker voor de deur want er zijn figuren bij die hem wel heel asociaal achter je zetten terwijl je in 1 van de vakken geparkeerd staat... Dus pas op dat je je auto niet in mekaar rijdt met wegrijden...

Het uitleveren heb ik wel eens beter meegemaakt maar goed daar hoef je het niet voor te laten als je maar alles mee krijgt wat je besteld hebt...

Mijn bestelde x-treme's waren niet geleverd, als ik ze echt wilde moest ik morgen maar terugkomen 🤔 uhhm vanuit Gelderland Nee laat maar heb een iets duurder product ter vervanging gekregen....

Vervelend om te lezen dat er veel freaks zijn die hun bestelling niet compleet hebben meegekregen. Ik was rond 16 uur in Pijnacker en had het geluk dat ik alles mee heb gekregen wat ik heb besteld.

Wel erg rommelig met eerst boven aanmelden en orders die niet gekoppeld zijn. Parkeren voor de deur kan je wel vergeten dus met zijn tweetjes afhalen is wel handig zodat iemand bij je vuurwerk op de balie kan blijven staan binnen terwijl je zelf heen en weer loopt naar de auto, want karretjes doen ze hier niet aan. Lage prijzen maar ook wel erg lage service helaas.

Nou verheug me wel op Pijnacker zo zeg ...not. Gelukkig al kunnen lezen dat de rebel er wrs niet is. Die frustratie heb ik alvast kunnen verwerken 🫡

Jammer om te horen van Pijnacker. Klinkt niet als de outlet zoals ik ze al jaren ken.

Flink balen. Laat je jaarwisseling er niet slechter van worden.

Jammer om te lezen dat het in pijnacker niet lekker loopt..

Joure was super geregeld en beter dan vorig jaar, dit omdat ze er een tent voor gezet hebben. Bestelling was compleet (miste alleen de rocket rapsody maar voor deze de Metalion Blitz gekregen, wat een prima vervanger is)

Nogmaals VWO bedankt en hopelijk tot volgende jaar!

Back
Bovenaan