Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pijnlijk...De bedoeling is dat alle bezoekers van de freakavond helpen om de bunker te ontdoen van kooiproducten![]()
![]()

Hey, ze kunnen ook niet op de stoep blijven staan hè?Pijnlijk...mogen dan wel flinke actieprijzen na komen als pleister...
![]()
![]()

is er al een mailing verstuurd? Die heb ik mogelijk dan gemistIk zag op mijn rekening dat de afkeur/kooi producten netjes zijn terug gestort. Normaal gesproken neem ik de vervangers wel maar die zaten al in de collectie. Slim van jullie om dit vlak voor de BF deals te doen. Mijn rug krijgen jullie niet meer kapot hoor, de groeten!
Is het al vrijdag?
Hier ook gemist denk ik. Nog niks gezien wat betreft de producten in kooi.is er al een mailing verstuurd? Die heb ik mogelijk dan gemist
@Savage @Pyrobraam Even afwachten nog andere ging om producten die niet op tijd binnen zullen zijnZoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.
Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!
We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.
Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.
Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.
Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.
Ik had die inderdaad mee gekregen. Toch bedankt.@Savage @Pyrobraam Even afwachten nog andere ging om producten die niet op tijd binnen zullen zijn
LEZEN.@Vuurwerk Outlet ik heb enige tijd geleden gemailed naar filiaal Groningen over geld terug ipv vervangend product van de Prosperity. Kunnen jullie checken of deze mail doorgekomen is?
@RooieStokertUpdate m.b.t. FWS
Ik heb alle geld retour orders afgehandeld en geprint. Deze neem ik morgen mee naar Haulerwijk zodat ze naar de boekhouder kunnen.
Alle keuzes heb ik in een overzicht gezet en morgen ga ik beginnen met de vervangende artikelen in nieuwe orders zetten. In iedere order zet ik jullie keuze als opmerking erbij zodat bij uitleveren de winkels op de hoogte zijn of jullie geld retour hebben ontvangen of een vervangend artikel.
Voor vervangende artikelen ontvangen jullie een nieuwe orderbevestiging. Als je geen account hebt, gebruik ik zelfde naam en e-mail als de eerdere order.
Het is nogal een stapel dus we zullen zien hoe ver ik morgen kom.
Wanneer jullie geld op de rekening hebben, kan ik niet exact zeggen. Ook dat is een enorme stapel. Mocht je eerste week van december nog geen geld hebben ontvangen, neem dan even contact op.
Hij had aangegeven dat hij in eerste instantie niks had ontvangen, dus ook niet gereageerd. Zoals ik later heb aangegeven is de focus nu eerst even op Black Friday en kooien, maar je kan ook altijd met afhalen nog wel iets regelen. Ik kan ook niet controleren of ik een mail van je heb als je geen naam, ordernummer of iets van herkenning geeft.@Vuurwerk Outlet ik heb enige tijd geleden gemailed naar filiaal Groningen over geld terug ipv vervangend product van de Prosperity. Kunnen jullie checken of deze mail doorgekomen is?
Dan zou ik er nu al niet meer zijn waarschijnlijk, en ik ben hier nog maar net....@RooieStokert
Als ze de leden zouden bannen die vragen stellen die al beantwoordt zijn, dan hou je weinig over.
Daarom doen ze het ook niet. Ik was dan vast ook al weg geweestDan zou ik er nu al niet meer zijn waarschijnlijk, en ik ben hier nog maar net....
Helaas die dag lukt niet komen de aanbiedingen ook online die dag?Kan je niet naar Haulerwijk of Assen tijdens Black Friday of kan je geen genoeg krijgen van onze winkels?
Ook in Joure doen we een speciale dag! Zondag 14 december van 14:00 tot 20:00 uur
Bekijk bijlage 1818477