[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik zag op mijn rekening dat de afkeur/kooi producten netjes zijn terug gestort. Normaal gesproken neem ik de vervangers wel maar die zaten al in de collectie. Slim van jullie om dit vlak voor de BF deals te doen. Mijn rug krijgen jullie niet meer kapot hoor, de groeten!



















Is het al vrijdag?
is er al een mailing verstuurd? Die heb ik mogelijk dan gemist
 
Zoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.

Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!

We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.

Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.

Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.
@Savage @Pyrobraam Even afwachten nog andere ging om producten die niet op tijd binnen zullen zijn
 
Update m.b.t. FWS

Ik heb alle geld retour orders afgehandeld en geprint. Deze neem ik morgen mee naar Haulerwijk zodat ze naar de boekhouder kunnen.
Alle keuzes heb ik in een overzicht gezet en morgen ga ik beginnen met de vervangende artikelen in nieuwe orders zetten. In iedere order zet ik jullie keuze als opmerking erbij zodat bij uitleveren de winkels op de hoogte zijn of jullie geld retour hebben ontvangen of een vervangend artikel.

Voor vervangende artikelen ontvangen jullie een nieuwe orderbevestiging. Als je geen account hebt, gebruik ik zelfde naam en e-mail als de eerdere order.
Het is nogal een stapel dus we zullen zien hoe ver ik morgen kom.

Wanneer jullie geld op de rekening hebben, kan ik niet exact zeggen. Ook dat is een enorme stapel. Mocht je eerste week van december nog geen geld hebben ontvangen, neem dan even contact op.
@RooieStokert

Als ze de leden zouden bannen die vragen stellen die al beantwoordt zijn, dan hou je weinig over.
 
@Vuurwerk Outlet ik heb enige tijd geleden gemailed naar filiaal Groningen over geld terug ipv vervangend product van de Prosperity. Kunnen jullie checken of deze mail doorgekomen is?
Hij had aangegeven dat hij in eerste instantie niks had ontvangen, dus ook niet gereageerd. Zoals ik later heb aangegeven is de focus nu eerst even op Black Friday en kooien, maar je kan ook altijd met afhalen nog wel iets regelen. Ik kan ook niet controleren of ik een mail van je heb als je geen naam, ordernummer of iets van herkenning geeft.

Hoop dat jullie begrijpen dat het nogal druk is en dat ik niet voor niets een deadline aan reacties had gekoppeld. Natuurlijk kan een mail niet goed doorkomen, maar we hebben we ons best gedaan. De meeste winkels delen pas bij afhalen dat iets er niet is. Het komt sowieso in orde, ik zie in de mail van Groningen wel een mail over Prosperity. Als je voornaam begint met B en achternaam met H, hebben we die binnen en we zullen het zoals beloofd oppakken. Maar dat gaat niet deze week worden.
 
Back
Bovenaan