Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal wel heel dom zijn maar is dit met betrekking op kooi-artikelen?Update m.b.t. FWS
Ik heb alle geld retour orders afgehandeld en geprint. Deze neem ik morgen mee naar Haulerwijk zodat ze naar de boekhouder kunnen.
Alle keuzes heb ik in een overzicht gezet en morgen ga ik beginnen met de vervangende artikelen in nieuwe orders zetten. In iedere order zet ik jullie keuze als opmerking erbij zodat bij uitleveren de winkels op de hoogte zijn of jullie geld retour hebben ontvangen of een vervangend artikel.
Voor vervangende artikelen ontvangen jullie een nieuwe orderbevestiging. Als je geen account hebt, gebruik ik zelfde naam en e-mail als de eerdere order.
Het is nogal een stapel dus we zullen zien hoe ver ik morgen kom.
Wanneer jullie geld op de rekening hebben, kan ik niet exact zeggen. Ook dat is een enorme stapel. Mocht je eerste week van december nog geen geld hebben ontvangen, neem dan even contact op.
Nee Corona...Ik zal wel heel dom zijn maar is dit met betrekking op kooi-artikelen?
Ik zal wel heel dom zijn maar is dit met betrekking op kooi-artikelen?
Netjes het geld vandaag ontvangen, bedanktUpdate m.b.t. FWS
Ik heb alle geld retour orders afgehandeld en geprint. Deze neem ik morgen mee naar Haulerwijk zodat ze naar de boekhouder kunnen.
Alle keuzes heb ik in een overzicht gezet en morgen ga ik beginnen met de vervangende artikelen in nieuwe orders zetten. In iedere order zet ik jullie keuze als opmerking erbij zodat bij uitleveren de winkels op de hoogte zijn of jullie geld retour hebben ontvangen of een vervangend artikel.
Voor vervangende artikelen ontvangen jullie een nieuwe orderbevestiging. Als je geen account hebt, gebruik ik zelfde naam en e-mail als de eerdere order.
Het is nogal een stapel dus we zullen zien hoe ver ik morgen kom.
Wanneer jullie geld op de rekening hebben, kan ik niet exact zeggen. Ook dat is een enorme stapel. Mocht je eerste week van december nog geen geld hebben ontvangen, neem dan even contact op.
Je kan ook gewoon even 123 pagina’s teruglezenWat is FWS dan?
Gattling is idd de vervanger van de Ocean of Lights/Prosperity.Ik krijg ineens een factuur van de Gatling. Is deze ter vervanging van de Prosperity?
Hoe kan ik als consument erachter komen welke bakken nog wel geleverd kunnen worden? Vond juist de Prosperity/Ocean of Lights een fantastische bak vorig jaar.
Vermoed dat de eerste mail van Outlet over dat dit de vervanger is in je spam terecht is gekomen. Had ik helaas ook last van. Vandaar dat je het nu pas hoort.Ik krijg ineens een factuur van de Gatling. Is deze ter vervanging van de Prosperity?
Hoe kan ik als consument erachter komen welke bakken nog wel geleverd kunnen worden? Vond juist de Prosperity/Ocean of Lights een fantastische bak vorig jaar.
Vrees het ook.. Balen. Vond Ocean of Light echt een mooie bak, en voor die 130 was het een nette prijs. Denk dat ik nu liever zoek naar een leuke BF deal, vind de Gatling matig, erg veel blinkVermoed dat de eerste mail van Outlet over dat dit de vervanger is in je spam terecht is gekomen. Had ik helaas ook last van. Vandaar dat je het nu pas hoort.
Zo dacht ik ook, al genoeg met.blink daarom.afgezien van gatlingVrees het ook.. Balen. Vond Ocean of Light echt een mooie bak, en voor die 130 was het een nette prijs. Denk dat ik nu liever zoek naar een leuke BF deal, vind de Gatling matig, erg veel blink
Ik heb de eerste mail nooit ontvangen over mogelijk geld retour. Ik neem aan dat dit nog wel mogelijk is? Ik heb even mail gestuurd (Groningen)Alle FWS orders heb ik kunnen afhandelen nu. Voor vervangende artikelen is er een nieuwe order in het systeem gezet. Als je een order had waarin alleen een artikel/artikelen had die niet geleverd kunnen worden, dan is deze order komen te vervallen.
Bij het uitleveren staat op de pakbon van zowel je originele order als bij een eventuele nieuwe order vermeld of je geld retour hebt gehad of een vervangend artikel. Zo kunnen jullie als de medewerkers alles goed controleren.