[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Klopt meestal, maar uit ervaring kan ik zeggen dat het ook wel eens anders is...
Maar zou daar zelf niet op gokken. Ene product dan wellicht in actie goedkoper, andere dan weer duurder, dus dat streep je dan tegen elkaar weg..
Als je in januari / februari besteld hebt ben je goedkoper uit dan de rest van het jaar.. heb kortingen van 20% voorbij zien op bepaalde merken maar ik januari was het echt goedkoper.. prijzen zijn al aangepast na de opening.

Als je in januari / februari besteld hebt ben je goedkoper uit dan de rest van het jaar.. heb kortingen van 20% voorbij zien op bepaalde merken maar ik januari was het echt goedkoper.. prijzen zijn al aangepast na de opening.
Ik heb het dan over een bestelling in de eerste week januari, waarbij het product dan maanden later in een actie een paar euro (niet schokkend) goedkoper werd aangeboden.

Zag ineens bengalfeuer’s van Funke in Haulerwijk staan. Had ik helemaal gemist. Toch maar even van alle kleuren een doosje bestelt.

Leuk, dom dat ik nooit door cat 1 gekeken had, had ik ze mooi bij m'n vorige order in het mandje kunnen doen. Nu maar wachten op een volgend moment. Nee, ik ga niet voor €25 junior fontänen (die ik al gehad heb; leuk!) en meteorites kopen :bonk:

Back
Bovenaan