[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ben blij dat het 2 uur rijden voor mij is, anders had de bankrekening het nog zwaarder gehad dit jaar. Pijnacker heeft “gelukkig” een kleiner assortiment.
Dat probleem zit ik al mee haha heb flink wat bestellingen gedaan..(nu al bruto 122kilo) joure is dik een uur rijden voor mij kwam ik achter🫣.zit nou te twijfelen om me hele collectie daar aan te schaffen als ze de tijden een beetje kunnen schuiven😅(die veel te mooie aanbiedingen doen me de das om)

Dat probleem zit ik al mee haha heb flink wat bestellingen gedaan..(nu al bruto 122kilo) joure is dik een uur rijden voor mij kwam ik achter🫣.zit nou te twijfelen om me hele collectie daar aan te schaffen als ze de tijden een beetje kunnen schuiven😅(die veel te mooie aanbiedingen doen me de das om)
Waar heb jij het gewicht van alles bij elkaar gevonden? Of heb je gewoon elk product apart opgezocht en bij elkaar opgeteld? Ben wel benieuwd hoeveel kilo ik tot nu toe heb.

Waar heb jij het gewicht van alles bij elkaar gevonden? Of heb je gewoon elk product apart opgezocht en bij elkaar opgeteld? Ben wel benieuwd hoeveel kilo ik tot nu toe heb.
ja is idd wel even alle producten los opzoeken en optellen ,en ik ben ook "blij"dat ik niet naar het noorden kan rijden anders had ik nu al een huurachterstand gehad 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :d zijn trouwens ook genoeg site's waar het wel per product benoemd wordt hoor

Vuurwerkbieb.nl staat een hoop.en als je het product op naam bij Google zoekt is er altijd wel een handelaar die het erbij heeft gezet👍bij outlet joure staat al bij best veel producten het bruto gewicht

Mensen die zich recent aangemeld hebben op de nieuwsbrief hebben zojuist de laatste mailing ontvangen.

Even voor de duidelijkheid: wanneer je je aanmeld ontvang je automatisch de volgende nieuwsbrief, dus niet voorgaande nieuwsbrieven. Uiteraard kunnen we de laatste nazenden.

@Madmax goed gezien sherlock. Ben vooral nieuwsgierig welke maatregelen de verschillende handelaren treffen. Kan ik voor mezelf een risico afweging maken :).
Zolang winkels niet weten wat de gevolgen exact zijn, lijkt het me niet zinvol te gaan speculeren met als dit dan dat.
Uiteindelijk zal elke winkel met dezelfde gevolgen te maken krijgen.

Zoals altijd zullen we dat netjes oplossen en naar een persoonlijke situatie kijken.
Iedere klant heeft unieke bestellingen en je zal per klant moeten kijken in hoeverre iets gevolgen heeft voor 1 of meerdere orders.

Iedere klant zal bij ons happy de winkel uitlopen aan het einde van het jaar. Daar doen we altijd ons best voor.

Mensen die zich recent aangemeld hebben op de nieuwsbrief hebben zojuist de laatste mailing ontvangen.

Even voor de duidelijkheid: wanneer je je aanmeld ontvang je automatisch de volgende nieuwsbrief, dus niet voorgaande nieuwsbrieven. Uiteraard kunnen we de laatste nazenden.
Dit is een andere dan de Freakaanmelding? Deze nieuwsbrief heb ik namelijk weer niet ontvangen..

Vreemd, ik heb niks ontvangen deze keer.

Wat zit er trouwens allemaal in die treasure box? Kan nog wel een paar leuke cakes gebruiken.

Back
Bovenaan