[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

(Ja het wordt samengevoegd op het afhaalmoment van de eerste order, m.u.v. producten die pas na de 29e geleverd worden aan de winkel)

Als je in januari / februari besteld hebt ben je goedkoper uit dan de rest van het jaar.. heb kortingen van 20% voorbij zien op bepaalde merken maar ik januari was het echt goedkoper.. prijzen zijn al aangepast na de opening.
Klopt zeker alleen sommige sites die pas in oktober open gaan hebben ook top prijzen de 1e week omdat ze dan 25% korting eroverheen gooien

geduld is een schone zaak ,ook in deze ,ik heb in oktober ook echt nog wel topprijzen voorbij zien komen maar komt er een pareltje voorbij voor een goede prijs zou ik ze zeker pakken ,zijn volgens mij bij een hoop importeurs straks een hoop uitloop producten die dan meestal goed geprijsd maar beperkt verkrijgbaar zijn ,merk dat ik zelf al weer aardig vroeg aan het happen ben qua aanschaf ,maar zet zelf de rem er wel even op voorlopig ;) :angel:

Nou, ik ram jaarlijks zo'n 50% van mijn budget er in januari en februari al doorheen. Daarna moet ik echt rustig aan doen en de pareltjes eruit zoeken. Ik moet vooral rustig aan doen omdat ik anders gewoon teveel heb om mee te krijgen, financieel heb ik gelukkig niets te klagen. 🙂
Dit is ook mijn tactiek 😇 en als jij al bijna teveel hebt om mee te krijgen wordt carpoolen helemaal niks 😜

Nou, ik ram jaarlijks zo'n 50% van mijn budget er in januari en februari al doorheen. Daarna moet ik echt rustig aan doen en de pareltjes eruit zoeken. Ik moet vooral rustig aan doen omdat ik anders gewoon teveel heb om mee te krijgen, financieel heb ik gelukkig niets te klagen. 🙂
Heel herkenbaar inderdaad. In januari en februari maak ik mijzelf dit ook wijs. Totdat ik eind mei moet concluderen dat jan-feb niet 50%, maar 20% van het hele budget moet worden...

Back
Bovenaan