Stuifie
VWC lid
Die screenshot die ik stuurde is wel van een website zonder korting op het moment.. maar we horen het vanzelf wel!Dat zijn grotere pakketten dan de treasure box. Heb dezelfde vraag hoeveel en wat voor cakes er in zitten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die screenshot die ik stuurde is wel van een website zonder korting op het moment.. maar we horen het vanzelf wel!Dat zijn grotere pakketten dan de treasure box. Heb dezelfde vraag hoeveel en wat voor cakes er in zitten
Best apart idd.. Groot en duur pakketje maar bijna geen info of filmpjes te vinden..ik had vorig jaar ook al naar informatie gezocht over de treasure box, er is inderdaad bijna geen informatie over.
Das wel een beetje een rompslomp..Als je meerdere bestellingen doet worden deze dan automatisch samengevoegd?
Klopt zeker alleen sommige sites die pas in oktober open gaan hebben ook top prijzen de 1e week omdat ze dan 25% korting eroverheen gooienAls je in januari / februari besteld hebt ben je goedkoper uit dan de rest van het jaar.. heb kortingen van 20% voorbij zien op bepaalde merken maar ik januari was het echt goedkoper.. prijzen zijn al aangepast na de opening.
Dit is ook mijn tactiekNou, ik ram jaarlijks zo'n 50% van mijn budget er in januari en februari al doorheen. Daarna moet ik echt rustig aan doen en de pareltjes eruit zoeken. Ik moet vooral rustig aan doen omdat ik anders gewoon teveel heb om mee te krijgen, financieel heb ik gelukkig niets te klagen.![]()
Ah U heeft hetzelfde schema als mijNou, ik ram jaarlijks zo'n 50% van mijn budget er in januari en februari al doorheen. Daarna moet ik echt rustig aan doen en de pareltjes eruit zoeken. Ik moet vooral rustig aan doen omdat ik anders gewoon teveel heb om mee te krijgen, financieel heb ik gelukkig niets te klagen.![]()
Schrikbarend herkenbaar mannenAh U heeft hetzelfde schema als mij![]()
Heel herkenbaar inderdaad. In januari en februari maak ik mijzelf dit ook wijs. Totdat ik eind mei moet concluderen dat jan-feb niet 50%, maar 20% van het hele budget moet worden...Nou, ik ram jaarlijks zo'n 50% van mijn budget er in januari en februari al doorheen. Daarna moet ik echt rustig aan doen en de pareltjes eruit zoeken. Ik moet vooral rustig aan doen omdat ik anders gewoon teveel heb om mee te krijgen, financieel heb ik gelukkig niets te klagen.![]()