Pietje PYRO
VWC lid
Ja klopt!Omlabeling is de fortunes toch van FWS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt!Omlabeling is de fortunes toch van FWS?
Zeker!!!!en über kut voor iemand die een paar weken op kantelen heeft gestaanKiller coyote voor €90 is echt lekker.
Mooi voor de mensen die de mystery aandurften![]()
Filmpjes daarvan zien er ook echt dik uit. Hmmm, misschien dat ik die dan binnenkort ook nog meepak. Even over piekeren.Omlabeling is de fortunes toch van FWS?
Kunnen wel carpoolen.. mits je een vrachtwagenchauffeur bentWilde een bestelling plaatsen maar die afhaaltijden zijn voor mij onmogelijk helaas... is daar iets aan te doen?
Hypperr wel duur cakjeTwijfel zelf ook nog om de hyperrr, Blue Storm en Amigo Spectucalo te bestellen. Rebel 2.0 en Different direction heb ik wel besteld.
Ja klopt, zo ook de Blue Storm. Maar wel mooie effecten beide.Hypperr wel duur cakje
Ik heb ze beide lekker besteld, toch ervan genieten nu het nog kanJa klopt, zo ook de Blue Storm. Maar wel mooie effecten beide.
Goh, vette hap voor Pijnacker hoorGoedemiddag,
Wou hebben wat nieuwe artikelen toegevoegd in de webshop.
4505 - Red Fantasy (Haulerwijk en Groningen)
3484 - Blue Waves (Haulerwijk en Groningen)
3720 - Beast Of Fear (Groningen)
6072 - Golden Goose (Groningen)
6081- Imperial Pagode (Haulerwijk en Groningen)
6085 - Red Lotus (Groningen)
2479 - Black Thunder 25 (Haulerwijk, Joure, Groningen en Pijnacker)
2480 - Black Thunder Cake (Haulerwijk, Joure en Groningen)
9001 - 36 Shots Fan (Groningen)
9005 - 100 Shots Various (Groningen)
Er staan er op dit moment nog 4 op vooraad in Joure! Het waren er 5 heb er zelf ook 1 meegenomenHoop dat de blue lion king ook nog terugkomt. Was die vorig jaar los van de mystery deal ook nog verkrijgbaar?