[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Die eerste mistery heb ik wel voor 50,maar 90 euro voor de mistery is wel ff een stap verder,kan je een hoop moois voor uitkiezen😅hele dikke twijfel,ik hoop elke keer als ik kijk dat hij uitverkocht is in joure🙈mensen help mij even en bestel al die misteryboxen aub

Die eerste mistery heb ik wel voor 50,maar 90 euro voor de mistery is wel ff een stap verder,kan je een hoop moois voor uitkiezen😅hele dikke twijfel,ik hoop elke keer als ik kijk dat hij uitverkocht is in joure🙈mensen help mij even en bestel al die misteryboxen aub
Je weet wat het standaard advies is bij tijfel toch? Kopen! ;)

Outlet heeft een reputatie dat de mystery deals altijd heel erg goed zijn. Het is vaak een product dat je anders niet zou kopen en waar je achteraf heel blij mee bent. Niet dat ik je extra FOMO aan wil praten of zo maar...

Dus nog even kijken of ik bij de huidige maandactie mijn rug nog heel kan houden, of zijn er in Pijnacker nog producten waarbij is straks spijt ga krijgen?

Vorig jaar waren er ook een aantal niet blij met de Blue Lion King voor 70 als mystery deal. Die heb ik later ook niet meer gehoord toen dit een top box bleek te zijn.

Maar goed, we lopen op de zaken vooruit.
Mijn opmerking spijt, ging over dat ik em niet heb besteld :p

(Ook ik heb dik genoten van de blue Lion king, die ik vorig jaar gelukkig wel in de mystery had)

@Vuurwerk Outlet bepaalde compoundboxen die nu in Haulerwijk worden aangeboden, zie ik niet staan in Joure. Is dit bewust gezien de vooraard?, en of kunnen we nog later dit jaar nog aanbod in Joure verwachten van deze boxen? doel dan o.a. op bijv. De grote Rubro compoundboxen Sodom and Gommorah etc.

Back
Bovenaan