Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk je van de opslagcapaciteit? Die is veel minder als andere winkels.Ik heb het idee dat Pijnacker wel vaker "minder" bevoorraad is. Zal vast een reden hebben.
Wat denk je van de opslagcapaciteit? Die is veel minder als andere winkels.
Zoals ik al zei, zal vast een reden hebbenWat denk je van de opslagcapaciteit? Die is veel minder als andere winkels.
25 of zelfs 30 volgens mij. Volgens mij loopt de mystery in het westen veruit het besteDeze jakhals, denkt een stuk of 20![]()
Tjah, logisch. Veel meer mensen met minder mogelijkheden. In het noorden kun je naar Haulerwijk, Joure, etc..25 of zelfs 30 volgens mij. Volgens mij loopt de mystery in het westen veruit het beste
Ik denk zelfs dat die winkels bij elkaar niet zoveel mysterydeals verkopen ivg met pijnacker..Tjah, logisch. Veel meer mensen met minder mogelijkheden. In het noorden kun je naar Haulerwijk, Joure, etc..
Was de afgelopen jaren wel zo, als je dezelfde afhaal datum aanhoud. Dan kan je alles op je eerste tijdstip ophalen.Als ik door het jaar heen ga bestellen bij vestiging pijnacker is er dan een mogelijkheid om alles te bundelen en dan in 1 keer het te komen ophalen?
Dat heeft soms ook te maken met producten die pas bij een volgende levering (bijv dag later) binnenkomen.Je hebt vaak wel een moment, na de zomer meen ik, dat ophoudt dat orders van eenzelfde dag op het eerste moment samengevoegd worden. Maar dat wordt wel gemeld.
Zouden jullie de Six box mee kunnen nemen in volgende maandactie
Ja, ik vind het logistiek volkomen begrijpelijk. Überhaupt uitzonderlijk dat je orders op één dag vanzelfsprekend samengevoegd krijgt. Ik heb zelfs ff overleg gehad om het van (over ver verspreide) verschillende tijdstippen gescheiden te houdenDat heeft soms ook te maken met producten die pas bij een volgende levering (bijv dag later) binnenkomen.
Bestel je zo'n product, dan is het vanzelfsprekend niet op je eerste ophaalmoment beschikbaar.
Ze hebben in Pijnacker helaas niet de luxe om voor meerdere dagen te kunnen opslaan. Alles valt en staat met de logistiek en aanvoer er omheen.
En dat kan potentieel gruwelijk fout lopen hebben we bij hun voorganger gezien. Bij outlet nog niet meegemaakt overigens.
Haha, hoe weet jij dat ik een jongeman benDas MISTER Boombastic voor jou, jongeman![]()
Staat op de site van haulerwijk voor €95,00Ik denk btw dat de Mysterydeal de Boombastic is![]()
Dat is geen freak prijs. Dan zou die echt 75 moeten zijnStaat op de site van haulerwijk voor €95,00
Boombastic - Vuurwerk Outlet Haulerwijk - Vuurwerk Outlet Haulerwijk
75 schoten met prachtige effecten!vuurwerkoutlethaulerwijk.nl