PyroDeLier
VWC lid
Even opgezocht, die is wel heel vetKrijgen jullie de rebel 2.0 van Hello ook?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Even opgezocht, die is wel heel vetKrijgen jullie de rebel 2.0 van Hello ook?![]()
Ben bang dat die mooier lijkt en klinkt dan dat die in het echt isEven opgezocht, die is wel heel vet![]()
Zeker, heb je een goed punt!Natuurlijk, scheelt altijd wel beetje sample->productie, zag je bij Hello afgelopen jaar ook. Maar wel met nadruk op "beetje". Zat er nooit onverdraaglijk ver vanaf, juist opvallend tevredenstellend dichtbij. Het merk heeft bij mij wel vertrouwen geoogst. Het is selecteren op wat je mooi lijkt en qua de soms hoge prijs, je verwachtingen per lijn/prijs realistisch stellen. Maar dan doe ik een aanschaf ook wel met vertrouwen.
Is bovenstaand eigenlijk ook niet altijd de afweging bij elke importeur?![]()
Puhhhleeaaasseee met sugar on top?Ik hoop nog aldoor op de Tang Empire naar Grunn vanuit Haulie, oven (helaas)![]()
Afgelopen jaar heeft Hello laten zien dat de sample filmpjes representatief zijn dus ik heb er wel vertrouwen in.Ben bang dat die mooier lijkt en klinkt dan dat die in het echt is
Roaring eagle bij een gigant in FRL eventueel ook een optieHet mogelijke verschil met de samplevideo van de Rebel neem ik maar voor lief. Ik moet en zal nog een product met rauwe fluit schieten voordat het verbod er komt!
Hopelijk doet ie het goed. Return of the phoenix was echt heeeeel slecht die ik hadRoaring eagle bij een gigant in FRL eventueel ook een optie
Hopelijk doet ie het goed. Return of the phoenix was echt heeeeel slecht die ik had
Heb je hem toevallig gefilmd? Wij hadden er ook eentje en die deed het naar mijn beleving prima, maar dat kan ook omdat ik nooit eerder z'n soort cake gehad heb.Same here.. Weet niet welke batch ik had
Heb je hem toevallig gefilmd? Wij hadden er ook eentje en die deed het naar mijn beleving prima, maar dat kan ook omdat ik nooit eerder z'n soort cake gehad heb.
Zo zat ik er vorige week ook in…Morgen weer vrijdag,yes!!elke week weer hyped voor de weekakties
mooi begin van het weekend,zou het niet meer willen missen,ben benieuwd morgen
![]()
Zat meteen te kijken of ik iets had gemistMorgen weer vrijdag,yes!!elke week weer hyped voor de weekakties
![]()
Wie gaat het hem vertellen…Morgen weer vrijdag,yes!!elke week weer hyped voor de weekakties
![]()