[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Natuurlijk, scheelt altijd wel beetje sample->productie, zag je bij Hello afgelopen jaar ook. Maar wel met nadruk op "beetje". Zat er nooit onverdraaglijk ver vanaf, juist opvallend tevredenstellend dichtbij. Het merk heeft bij mij wel vertrouwen geoogst. Het is selecteren op wat je mooi lijkt en qua de soms hoge prijs, je verwachtingen per lijn/prijs realistisch stellen. Maar dan doe ik een aanschaf ook wel met vertrouwen.

Is bovenstaand eigenlijk ook niet altijd de afweging bij elke importeur? :idea:

Natuurlijk, scheelt altijd wel beetje sample->productie, zag je bij Hello afgelopen jaar ook. Maar wel met nadruk op "beetje". Zat er nooit onverdraaglijk ver vanaf, juist opvallend tevredenstellend dichtbij. Het merk heeft bij mij wel vertrouwen geoogst. Het is selecteren op wat je mooi lijkt en qua de soms hoge prijs, je verwachtingen per lijn/prijs realistisch stellen. Maar dan doe ik een aanschaf ook wel met vertrouwen.

Is bovenstaand eigenlijk ook niet altijd de afweging bij elke importeur? :idea:
Zeker, heb je een goed punt!
De 500 grams van riakeo presteren vind ik wel prima ook met het zien van de ' china ' filmpjes. Hello fireworks heeft afgelopen jaar mooie bakkies neergezet. Heb zelf 1 rebel 2.0 besteld, nu maar hopen dat de rauwe fluit echt zo goed is of dat het cashen is voor ze

Oh google vertaalde automatisch alles naar het engels ik dacht even dat iedereen hier een uitgebreide grap aan het uitoefenen was

Morgen weer vrijdag,yes!!🥳elke week weer hyped voor de weekakties👌mooi begin van het weekend,zou het niet meer willen missen,ben benieuwd morgen🫣😩

Back
Bovenaan