Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel weer goed voor de portemonneeToch jammer….![]()
Klopt, maar ineens van €19,99 vgm naar 29,95 per cake.Volgens mij staat er bij ons überhaupt niet één Hello compound!3 cakes, geloof ik
Past ook wel bij die importeur, of in ieder geval verbaasd het mij niks gezien de geschiedenis en de roots.Klopt, maar ineens van €19,99 vgm naar 29,95 per cake.
Zou wel leuk zijn of nog leuke cakes/compounds met fluitKomen er nog meer salutecakes aan voor komende jaarwisseling?
Silver salute! Liefst de 2024 batch. Klapte de zombum uit Belgie er duidelijk uitFingers crossed voor die Dum Bum 64 shots.
Die zijn inmiddels uitverkocht. Het is wachten op een eventuele nieuwe leveringWanneer kunnen we de Blitzbomber verwachten in Hwijk?
We hebben laatst (paar weken terug) al een leuke selectie gemaakt. En daarin zijn ook nieuwe artikelen vanzelfsprekend opgenomen. Waaronder deze natuurlijk, nog even geduld dus.!!Krijgen jullie de rebel 2.0 van Hello ook?![]()
Fijn! Kijk er naar uit en geduld is een schone zaak maar goed om te horen dat er mooie nieuwe dingen aankomenWe hebben laatst (paar weken terug) al een leuke selectie gemaakt. En daarin zijn ook nieuwe artikelen vanzelfsprekend opgenomen. Waaronder deze natuurlijk, nog even geduld dus.!!
Team Outlet