Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik doelde op de something different..Nog steeds te koop de full assault voor 79.95 in Overijssel
Leuk heh-24hrs tot mystery reveal![]()
Als het een "private investigation" is moet je hier niet teveel delen héIt's a mystery to me, the game commences...
*edit
For an unusual fee, so less expenses.![]()
Dat is precies wat ik bedoel. En kijkend naar de vorige mystery's denk ik dat je er wel spijt van krijgt als je jezelf in bedwang kan houdenIk heb me voorgenomen om vanaf algelopen oud een nieuw alleen maar producten te kopen die op mijn lijstje staan. Maar bij deze mystery deal krijg ik exht FOMO! Hoop dat ik me in bedwang kan houden en geen spijt achteraf krijg…
Hahah je maakt em me wel moeilijk man!Dat is precies wat ik bedoel. En kijkend naar de vorige mystery's denk ik dat je er wel spijt van krijgt als je jezelf in bedwang kan houden![]()
Op dit moment zou ik niets meer kopen. Komende maand wordt er op of er onder.De mysterie deal ook maar even meegepakt.
Zat er al 6 dagen naar te kijken, kon de verleiding niet weerstaan![]()
Ik zie het vanzelf wel.Op dit moment zou ik niets meer kopen. Komende maand wordt er op of er onder.
Haha echt he. Ik snap niets van mensen die wachten met kopen eerlijk gezegd. Je gooit op geen enkele manier geld weg.Je krijgt je geld terug bij een verbod. Het is totaal niet duidelijk of het verbod meteen dit jaar in zal gaan. Je mist gewoon mooie acties. Ik ga gewoon door! Kom maar op met die super weekactie van morgen!!!![]()