[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Volgens mij zijn er weer behoorlijk wat van de mystery deal verkocht dus we zitten weer massaal op het puntje van de stoel ongeduldig af te wachten wat voor moois we deze keer hebben gescoord. Vaak zijn het toch wel dingen die je niet had verwacht en die toch wel leuk zijn. Ik heb iig nog nooit spijt gehad van een mystery bij Outlet dus ik ben er van overtuigd dat we ook deze keer weer iets leuks gekocht hebben.

Ik moet wel zeggen dat de FOMO behoorlijk toeslaat met de wetenschap dat het altijd leuke deals zijn 😅

Ik heb me voorgenomen om vanaf algelopen oud een nieuw alleen maar producten te kopen die op mijn lijstje staan. Maar bij deze mystery deal krijg ik exht FOMO! Hoop dat ik me in bedwang kan houden en geen spijt achteraf krijg…

Ik heb me voorgenomen om vanaf algelopen oud een nieuw alleen maar producten te kopen die op mijn lijstje staan. Maar bij deze mystery deal krijg ik exht FOMO! Hoop dat ik me in bedwang kan houden en geen spijt achteraf krijg…
Dat is precies wat ik bedoel. En kijkend naar de vorige mystery's denk ik dat je er wel spijt van krijgt als je jezelf in bedwang kan houden 🤣

Je krijgt je geld terug bij een verbod. Het is totaal niet duidelijk of het verbod meteen dit jaar in zal gaan. Je mist gewoon mooie acties. Ik ga gewoon door! Kom maar op met die super weekactie van morgen!!!💪💪
Haha echt he. Ik snap niets van mensen die wachten met kopen eerlijk gezegd. Je gooit op geen enkele manier geld weg.
On topic: Mysterydeal toch ook maar weer meegepakt!

Back
Bovenaan