[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Verbaas me er ook wel een beetje om, dikke acties zijn het.
Wel zijn er velen die wachten tot er duidelijkheid is i.v.m een eventueel verbod.
Dat hoeft niet, bij een verbod krijg je gewoon je geld terug. In mijn ogen is de kans op een verbod in de toekomst groot maar voor nu lijkt me een verbod voor komende jaarwisseling met alle compensatie, wetgeving etc niet haalbaar.

Dat hoeft niet, bij een verbod krijg je gewoon je geld terug. In mijn ogen is de kans op een verbod in de toekomst groot maar voor nu lijkt me een verbod voor komende jaarwisseling met alle compensatie, wetgeving etc niet haalbaar.
Precies dat! Dit jaar nog sowieso lekker genieten van Nederlands vuurwerk. En met zulke weekacties en freakprijzen is het wel duidelijk waar je moet bestellen toch!!!

Ik had al aardig wat in de bestelling staan. Daar is nu toch 2x skyward en 3x mayday bij gekomen. Ik had de skyward vorig jaar ook, toen viel dit kleine doosje me in positieve zin op! Knalt laag met een goede burst en grote spreiding.

We nemen alle suggesties altijd mee. Uiteindelijk moeten we keuzes maken tussen producten die we al hebben, voldoende beschikbaarheid bij de importeurs en de capaciteit in onze bunkers. Dus suggesties zijn altijd welkom, we kunnen alleen niet garanderen dat deze producten daadwerkelijk verkocht gaan worden.
Dank voor de reactie. Dat snap ik heel goed, maar nee is toch ook een antwoord? Nu is er eigenlijk geen antwoord?

Lang getwijfeld of ik de Skyward zou halen. Toen die zondagavond uitverkocht was bij Pijnacker dacht ik: als die nog wordt bijgevuld haal ik hem. En ja hoor. :holland:
Heb eigenlijk alweer te veel als ik ook kijk naar de dingen die nog op mijn lijstje staan
Misschien moet ik de Lion en Hakuna Matata maar laten staan

Laatst bewerkt:
Lang getwijfeld of ik de Skyward zou halen. Toen die zondagavond uitverkocht was bij Pijnacker dacht ik: als die nog wordt bijgevuld haal ik hem. En ja hoor. :holland:
Heb eigenlijk alweer te veel als ik ook kijk naar de dingen die nog op mijn lijstje staan
Misschien moet ik de Lion en Hakuna Matata maar laten staan
Hakuna matata zou ik dan laten staan. Zijn veel betere en mooiere assortimenten. Hakuna 1 keer gehad maar niet van onder de indruk

Back
Bovenaan