[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Daar zijn de deals van deze week al... Altijd leuk: het speculeren over de mysterie deal kan beginnen.

Bijlagen

• Screenshot_20250321_080540_Outlook.jpg
    Screenshot_20250321_080540_Outlook.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 181
Erg goeie deals weer, vw outlet blinkt dit jaar wel uit met de weekacties. Alleen deze week niks dat mij echt aanspreekt, zou enkel om het voordelig scoren zijn, zelfs de mystery sla ik denk ik over. Ga ik wrs spijt van krijgen maar weenie, kriebelt niet; ik verwacht een 50sh 1kg compoundje waar ik nie echt om zit te springen.

Erg goeie deals weer, vw outlet blinkt dit jaar wel uit met de weekacties. Alleen deze week niks dat mij echt aanspreekt, zou enkel om het voordelig scoren zijn, zelfs de mystery sla ik denk ik over. Ga ik wrs spijt van krijgen maar weenie, kriebelt niet; ik verwacht een 50sh 1kg compoundje waar ik nie echt om zit te springen.
Spijt is voor later.... Nee ik snap het wel, ben ook benieuwd wat we voor deze prijs krijgen.

Ik snap wel wat je zegt, zit een beetje met hetzelfde met de Mystery deal. Echter alle Mystery deals die ik tot nu toe heb gekocht bij de outlet waren stuk voor stuk toppers voor een geweldige prijs.

Wordt de Event Best of Power Box No.1 & No.2 geleverd als één compound of als twee losse compounds? Ik zie namelijk verschillende foto's in dit forum?

Leuke acties weer. Die mystery deal is verleidelijk (FOMO), het zal geen 100sh 30mm zijn voor die prijs maar ze leveren wel altijd hele leuke dingen in de mystery. Vorig jaar zaten er die Dum Bum cakes in toen ze een mystery in die prijsklasse hadden en dat was dus ook een dikke prima. Special #1 voor 67,50 is scherp en die Sentinel is ook echt een tof compoundje in 30mm.

Back
Bovenaan