Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Spijt is voor later.... Nee ik snap het wel, ben ook benieuwd wat we voor deze prijs krijgen.Erg goeie deals weer, vw outlet blinkt dit jaar wel uit met de weekacties. Alleen deze week niks dat mij echt aanspreekt, zou enkel om het voordelig scoren zijn, zelfs de mystery sla ik denk ik over. Ga ik wrs spijt van krijgen maar weenie, kriebelt niet; ik verwacht een 50sh 1kg compoundje waar ik nie echt om zit te springen.
Ik snap wel wat je zegt, zit een beetje met hetzelfde met de Mystery deal. Echter alle Mystery deals die ik tot nu toe heb gekocht bij de outlet waren stuk voor stuk toppers voor een geweldige prijs.Erg goeie deals weer, vw outlet blinkt dit jaar wel uit met de weekacties. Alleen deze week niks dat mij echt aanspreekt, zou enkel om het voordelig scoren zijn, zelfs de mystery sla ik denk ik over. Ga ik wrs spijt van krijgen maar weenie, kriebelt niet; ik verwacht een 50sh 1kg compoundje waar ik nie echt om zit te springen.
Ja, daarom jeukt het me toch wel. Ff kijken hoeveel er beschikbaar komen.Ik snap wel wat je zegt, zit een beetje met hetzelfde met de Mystery deal. Echter alle Mystery deals die ik tot nu toe heb gekocht bij de outlet waren stuk voor stuk toppers voor een geweldige prijs.
Gefeliciteerd met je verjaardag Rocco! Maak er een knallende dag van!Ben morgen jarig, misschien trakteer ik mezelf maar eens op een mysterydeal!
Gefeliciteerd! En zou ik zeker doenBen morgen jarig, misschien trakteer ik mezelf maar eens op een mysterydeal!
Correctie nog 3Sow de mysterydeal gaat hard in Pijnacker! nog 6 te gaan.