[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Als je het een mooie box vindt wel. Tis niet echt mijn kopje thee. Maar dat aantal schoten met 25mm vind je nagenoeg nergens voor die prijs.

Als je het een mooie box vindt wel. Tis niet echt mijn kopje thee. Maar dat aantal schoten met 25mm vind je nagenoeg nergens voor die prijs.
Nee als ik hem bestel word het een lange rit. Heb ook al andere mooie boxen dus twijfel.... heb ook al se sensation boxen, full assault, blitz bomber etc...

De weekaanbiedingen kunnen mij dit jaar niet echt verleiden, maar de scherpe freakprijzen wel. Heb Ghostbuster en Orginal finest box bij besteld. Heel blij mee. Dank Outlet.

Deze weekactie is top! Vanwege de mysterydeal volgende week twijfelde ik, maar na een nachtje slapen en de realisatie dat de prijs echt super is toch maar de Skyward besteld in Joure.

Verbaas me eigenlijk dat t redelijk stil is rondom deze weekactie.

Bedankt Vuurwerk Outlet!

Deze weekactie is top! Vanwege de mysterydeal volgende week twijfelde ik, maar na een nachtje slapen en de realisatie dat de prijs echt super is toch maar de Skyward besteld in Joure.

Verbaas me eigenlijk dat t redelijk stil is rondom deze weekactie.

Bedankt Vuurwerk Outlet!
Verbaas me er ook wel een beetje om, dikke acties zijn het.
Wel zijn er velen die wachten tot er duidelijkheid is i.v.m een eventueel verbod.

Back
Bovenaan