Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee als ik hem bestel word het een lange rit. Heb ook al andere mooie boxen dus twijfel.... heb ook al se sensation boxen, full assault, blitz bomber etc...Als je het een mooie box vindt wel. Tis niet echt mijn kopje thee. Maar dat aantal schoten met 25mm vind je nagenoeg nergens voor die prijs.
Je betaalt momenteel overal meer dan het dubbele voor evenveel inhoud, zelfs al zijn het niet bijzondere effecten, valt niet te passeren. No-brainer inderdaad. Zoals eigenlijk alle aanbiedingen deze week..Skyward voor 65 euro goede deal??
Zeker een goede deal is met de jaren alleen maar duurder geworden en €65 is echt een goede deal meegepakt net zoals de fantastic fountain voor €6,50 super mooie prijzen outlet bedankt!Skyward voor 65 euro goede deal??
Ik heb al tig fonteinen in bestelling staan, toch jeukt het om bij te bestellenVandaag zag ik de 999 en Fan-tastic Fountain staan. Mooie prijzen voor goede fonteinen! Kleine bestelling geplaatst met andere fonteinen.
Kan de skyward in Pijnacker nog aangevuld worden?
Bump @Vuurwerk Outlet @LompeBoer@Vuurwerk Outlet
Brutale vraag: bestaat er kans dat jullie de volgende lesli producten gaan aanbieden?
- blue lion king (vorig jaar mystery deal)
- kyoto kamuro
- Laser game (fontein, tot dusver aangeboden in Duitsland)
Verbaas me er ook wel een beetje om, dikke acties zijn het.Deze weekactie is top! Vanwege de mysterydeal volgende week twijfelde ik, maar na een nachtje slapen en de realisatie dat de prijs echt super is toch maar de Skyward besteld in Joure.
Verbaas me eigenlijk dat t redelijk stil is rondom deze weekactie.
Bedankt Vuurwerk Outlet!
Wat is de schade?Zelf ook weer gezwicht
Bedankt weer outlet!
Ik haal alleen bij vathorst en daar is het een hele tijd al stil helaasVerbaas me er ook wel een beetje om, dikke acties zijn het.
Wel zijn er velen die wachten tot er duidelijkheid is i.v.m een eventueel verbod.
Oh, zwaar gezwicht hoorVerbaas me er ook wel een beetje om, dikke acties zijn het.