Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn de prijzen die je tijdens de losse verkoop zou betalen, gelukkig betalen wij dat er nooit voorIk kan sowieso die "voor" prijzen nergens terugvinden dat men daar ooit dat bedrag er daadwerkelijk voor betaald heeft
Kom deze op youtube tegen. Klapt aardig!Kan de beear op het forum niet vinden? Artikelnummer ook geen hits.
Maar ik sluit me aan bij lidu, ik sla een rondje over.
Eens over de starbuster. Ik had vorig jaar de furious. Vraag me af hoe deze daar mee vergelijkt.Beear is inderdaad een leuke cake en dat voor 27 Euro, helemaal niet verkeerd.
Starbuster, een relatief onbekende maar mooie sierlijke 97sh 25/30mm multi-shape compound voor 99 Euro is toch echt wel een hele mooie aanbieding.
beear is gelijk aan de outcast van wolffKan de beear op het forum niet vinden? Artikelnummer ook geen hits.
Op de afbeelding staat de consumenten adviesprijs. Dit doet elke winkelier zoIk sla deze ronde even over. Helaas niet echt iets waar ik warm van word.
Snap alleen niet helemaal de van > voor prijzen zoals in de afbeelding te zien is?
Nu Beear 30,00 wordt 27,-
Nu X-treme 10,00 wordt 9,-
Anyhow, bedankt weer voor het medemogelijk maken van een weekactie![]()
Cakes en kleinere boxen meestal rond 10% idd, grotere boxen tot 15-20% zoals SoA nu 220 eerst 250, Colour Hypnose eerst 170 en toen 150Op de afbeelding staat de consumenten adviesprijs. Dit doet elke winkelier zoJe kunt ervan uitgaan dat de artikelen in de weekactie een korting krijgen van 10% op de sowieso al scherpe prijs.
Kan de beear op het forum niet vinden? Artikelnummer ook geen hits.
Dat zijn wel 2 kooiloze producten die je noemt.BEEAR afgelopen jaarwisseling gehad, hardste burst van mn collectie. Knalde onder andere de Smoke Elephant en Blinking Fermate eruit. 27€ is een mooie prijs.
Dat gezegd hebbende, wil altijd nieuwe producten dus sla deze ronde ook over!