[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Had ze allebei al besteld. Maar kon het niet laten. Ik vrees nu al de blik van mijn vrouw als ik op 29 december met mijn volledige arsenaal de voordeur binnenstrompel.
Maar eem apart stallen i.v.m de 25kilo regel, de verrader slaapt nooit🤌

Color hypnose was inderdaad geen openingsactie!
Dan mijn oprechte excuus, ben ik ff in de war met andere zaken. Voor 169 nog steeds dikke duim.

Zal trouwens vanmiddag ff bellen over dat tijdsprobleem waar ik over heb gemaild/pb't lompe. Ben weer in NL.

Openingsactie of niet. 2 weken later na openen website mag je best even balen :-) maar goed 169 euro is ook een mooie prijs. Hij had idd ook al weg kunnen zijn….Dan denk toch die IG nog maar bestellen

Openingsactie of niet. 2 weken later na openen website mag je best even balen :-) maar goed 169 euro is ook een mooie prijs. Hij had idd ook al weg kunnen zijn….Dan denk toch die IG nog maar bestellen
Waarom balen? Je moet gewoon blij zijn dat je zo vroeg in het seizoen een product wat je graag wilt hebben (mag ik aannemen) tegen een mooie prijs hebt kunnen kopen waarbij je ook nog zeker bent van het product zoals hij afgelopen seizoen was. Je moet het dan toch wel heel negatief benaderen om daarvan te balen.

ik snap dat het balen is als het product in weekactie maar kan ook zo zijn dat die niet in weekactie komt en later uitverkocht is en dan gaat twijfelen had ik hem gelijk maar besteld

Ook deze (Color Hypnose) maar 2 x besteld. Wou het eerst niet doen maar na het zien van het filmpje van Omepje in de berichten onder het eigen kopje van Color Hypnose zei mijn rug ineens knak……

Vorig jaar ook met regelmaat gehad. Je koopt iets omdat je het wilt hebben en het geld waard vindt.

Is het later goedkoper, heb je pech, of koop je em nog eens.

Of baal je ook elke week van je boodschappen in de supermarkt? Of op de beurs? Of in de elektronica zaak? Daar gebeurt het ook continu. Kopen op de dip is schier onmogelijk.

Hohoho mannen. Even voor de duidelijkheid, iig van mijn kant, ik ben er heel dik tevreden mee met mn 169 voor de hyonose. Laat dat ff duidelijk zijn.

Mijn reactie was berust op een misverstand waarvoor nogmaals excuus. Dat zou ik idd raar vinden.

Ik koop iets wat ik op dat moment wil en waard vind. Dat het later goedkoper kan worden. Tsja jammer dan.

Ff als voorbeeld. Vliegtickets van onze afgelopen vakantie hebben we 1650 voor betaald 2 personen. Paar maandjes later zag ik dezelfde voor 980. Tuurlijk ff balen maar door. Net terug en elke cent waard. Volgend jaar weer.

Had beter niet kunnen kijken maar zijn wel weer 2 mooien bij het lijstje gekomen had het al eerder geplaatst maar nu moet ik echt stoppen 🤣

Bijlagen

• Screenshot_20250215_104842_Gallery.jpg
    Screenshot_20250215_104842_Gallery.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 214
Back
Bovenaan