PyroFussion
VWC lid
Vanaf 1 oktober gingen volgens mij vorig jaar de prijzen omhoogTot wanneer blijven de huidige prijzen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf 1 oktober gingen volgens mij vorig jaar de prijzen omhoogTot wanneer blijven de huidige prijzen?
Tussentijds ook al dacht ik, ging dan om "nieuwe inkoop/voorraad aanvullen".Vanaf 1 oktober gingen volgens mij vorig jaar de prijzen omhoog
Bij nieuw ingekochte artikelen artikelen gaat de prijs doorgaans wel omhoog, dat is de laatste jaren helaas goed merkbaar en uiteraard is dat niet alleen bij Outlet het geval.Tussentijds ook al dacht ik, ging dan om "nieuwe inkoop/voorraad aanvullen".
Tsja als je goed om je heen kijkt gebeurd dat in iedere winkel, niet alleen bij vuurwerk. Is een verkooptactiek.Waarom zijn de riakeo adviesprijzen nog steeds een stuk hoger dan de officiële vanuit lesli?
Het is al duur genoeg maar om ze nou nog duurder te maken
De korting lijkt zo groter maar uiteindelijk zitten deze "freak" prijzen maar iets onder de normale online prijzen vanuit lesli...
Twee bestellingen. Een beetje uitgeschoten…Welkom! Vertel, wat heb je voor moois besteld?
Een knallende valentijnsactie dus? Ben benieuwd!De nieuwe weekactie zal niet morgen maar volgende week online komen
Maar al wel een mooie collectie voor leuke prijzen en daar gaat het toch om.Twee bestellingen. Een beetje uitgeschoten…![]()
Oh! Ja! Zoiets als van; "je bent een Beauty barstend van Attraction, echt Extraordinary, Marvellous, een toonbeeld van Elegance! Van jou wordt iets bij mij Massive dus laten we een Song Dynasty beginnen zodat we samen een Tang Empire regeren en samen een Groot Muurtje optrekken tot in Himalayaanse Hoogtes om vanaf daar van de Zodiac te genieten, of toch gewoon gezellig een Opera in Peking?“Een knallende valentijnsactie dus? Ben benieuwd!
Ik was heel erg benieuwd hoe je "zodiac" romantisch in ging verwerken hahaOh! Ja! Zoiets als van; "je bent een Beauty barstend van Attraction, echt Extraordinary, Marvellous, een toonbeeld van Elegance! Van jou wordt iets bij mij Massive dus laten we een Song Dynasty beginnen zodat we samen een Tang Empire regeren en samen een Groot Muurtje optrekken tot in Himalayaanse Hoogtes!“![]()
Zodiactie van valentijn is top zeg!Ik was heel erg benieuwd hoe je "zodiac" romantisch in ging verwerken haha
De ruggengraat daar hebben we 3 jaar geleden afscheid van genomen, zat alleen maar in de wegMaar al wel een mooie collectie voor leuke prijzen en daar gaat het toch om.
En het ontbreken van een ruggengraat is niet iets waar je je voor hoeft te schamen hoor, een groot deel van de leden hier heeft dat en het andere deel durft het gewoon niet toe te geven![]()
Zwaar overgewaardeerd stuk van het lichaam. Beetje net zoals amandelen. Waarom?De ruggengraat daar hebben we 3 jaar geleden afscheid van genomen, zat alleen maar in de weg![]()
Welkom, en al een mooie lijst!Hoi ik ben nieuw hier uit groningen. Kreeg van een maatje door daar moet je het halen nou vorige jaar gedaan en dit jaar weer en heb al besteld voor aankomende oud en nieuw nou dit is het gewordenbesteld in haulerwijk en grunn Bekijk bijlage 1808660Bekijk bijlage 1808661
Welkom! prachtige bestelling.Hoi ik ben nieuw hier uit groningen. Kreeg van een maatje door daar moet je het halen nou vorige jaar gedaan en dit jaar weer en heb al besteld voor aankomende oud en nieuw nou dit is het gewordenbesteld in haulerwijk en grunn Bekijk bijlage 1808660Bekijk bijlage 1808661
Welkom! Goed bezig, dat is al een mooie lijst!Hoi ik ben nieuw hier uit groningen. Kreeg van een maatje door daar moet je het halen nou vorige jaar gedaan en dit jaar weer en heb al besteld voor aankomende oud en nieuw nou dit is het gewordenbesteld in haulerwijk en grunn Bekijk bijlage 1808660Bekijk bijlage 1808661
Dankjewel !Welkom! prachtige bestelling.