[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Tussentijds ook al dacht ik, ging dan om "nieuwe inkoop/voorraad aanvullen".
Bij nieuw ingekochte artikelen artikelen gaat de prijs doorgaans wel omhoog, dat is de laatste jaren helaas goed merkbaar en uiteraard is dat niet alleen bij Outlet het geval.

Waarom zijn de riakeo adviesprijzen nog steeds een stuk hoger dan de officiële vanuit lesli?

Het is al duur genoeg maar om ze nou nog duurder te maken :p

De korting lijkt zo groter maar uiteindelijk zitten deze "freak" prijzen maar iets onder de normale online prijzen vanuit lesli...

Waarom zijn de riakeo adviesprijzen nog steeds een stuk hoger dan de officiële vanuit lesli?

Het is al duur genoeg maar om ze nou nog duurder te maken :p

De korting lijkt zo groter maar uiteindelijk zitten deze "freak" prijzen maar iets onder de normale online prijzen vanuit lesli...
Tsja als je goed om je heen kijkt gebeurd dat in iedere winkel, niet alleen bij vuurwerk. Is een verkooptactiek.

Een knallende valentijnsactie dus? Ben benieuwd!
Oh! Ja! Zoiets als van; "je bent een Beauty barstend van Attraction, echt Extraordinary, Marvellous, een toonbeeld van Elegance! Van jou wordt iets bij mij Massive dus laten we een Song Dynasty beginnen zodat we samen een Tang Empire regeren en samen een Groot Muurtje optrekken tot in Himalayaanse Hoogtes om vanaf daar van de Zodiac te genieten, of toch gewoon gezellig een Opera in Peking?“ 😍

Laatst bewerkt:
Oh! Ja! Zoiets als van; "je bent een Beauty barstend van Attraction, echt Extraordinary, Marvellous, een toonbeeld van Elegance! Van jou wordt iets bij mij Massive dus laten we een Song Dynasty beginnen zodat we samen een Tang Empire regeren en samen een Groot Muurtje optrekken tot in Himalayaanse Hoogtes!“ 😍
Ik was heel erg benieuwd hoe je "zodiac" romantisch in ging verwerken haha

Back
Bovenaan