[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Goed geslaagd, bedankt Outlet! Benieuwd naar de rest van t jaar!

Oohja... Double defence nog apart besteld, kon t niet laten voor die prijs.

Bijlagen

• Screenshot_20250131_125348_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20250131_125348_Samsung Notes.jpg
    136,3 KB · Weergaven: 126
Mooi lijstje de riakeo 500 gelaten voor wat het is. Vorig jaar 22 euro in voorverkoop. Wel 3x eclypse en 2x toxic meegepakt van riakeo. Beauty had ik goedkoper verwacht.

Kon het niet laten....toch ook nog de Blitzbomber in Grunn besteld! Dat zijn al drie pareltjes voor mooie prijzen! Dank vuurwerklandoutlet!

• Like
Waarderingen: st2
Eerste order ook hier weer gedaan!
- Tournament Box
- Ultimate Mixed Display 300
- Imperial Stars Flowerbed

Hopen dat er snel meer Riakeo in Groningen online staat!

Hmm, blijkbaar Blitzbomber en Prosperity misgelopen dankzij werk, jammer. Rottijd om open te gaan ook. Geen Riakeo misgelopen in Grunn? Nou ja, mss een Transbomber nemen nog maar verder niks wat ik echt wilde beschikbaar. Later in 't jaar maar weer zien, duimen voor Riakeo/Xqlusif/Predator en Wollf dan. Mss wat fonteinen en paar cakes scoren nog. Nu geen haast meer nodig iig.

Ik woon op ongeveer gelijke afstand van Joure en Pijnacker en gezien ik toch al best wat ritjes maak zouden beide passen. Uiteindelijk in Joure 12x Ultimate chry besteld en wie weet wat er later in het jaar nog bij komt.

Misschien niet, maar het was de "uitverkoren" 100+ schots box die ik had uitgekozen tussen alle beschikbare boxen.
Ja had ik ook met die en Prosperity maar ja de vrije lui waren snel hè

Nieuwe batch ga ik niet riskeren trouwens, sterke vermoeden dat die laatste 2 cakes niet meer zelfde spreiding gaan hebben

Back
Bovenaan