Vuurwerkk023
VWC lid
Heb hem al veiliggesteld bij Kanjer gelukkigNiet te inhalig hè

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb hem al veiliggesteld bij Kanjer gelukkigNiet te inhalig hè
Tjah Torr, enorm vervelend.. Er zijn altijd wel mensen ergens aan het werk op de tijdstippen.. Wellicht kan een medefreak je hierin helpen? Ik wil gerust wat voor je bestellen maar zit aan de verkeerde kant van het land als ik het goed heb.En weer zo'n kut tijd voor degenen die werken. Had ik gisteren al met Vathorst toen ik tot 23.00 uur moest werken, nu werk ik deze dag tot 15.00![]()
En weer zo'n kut tijd voor degenen die werken. Had ik gisteren al met Vathorst toen ik tot 23.00 uur moest werken, nu werk ik deze dag tot 15.00![]()
Ja hier ook hoor, kijken of ik me dan net toevallig ff afzijdig kan houdenEn weer zo'n kut tijd voor degenen die werken. Had ik gisteren al met Vathorst toen ik tot 23.00 uur moest werken, nu werk ik deze dag tot 15.00![]()
Dit zou echt beide kunnen zijn, durf ik je niet te zeggen.Ja hier ook hoor, kijken of ik me dan net toevallig ff afzijdig kan houden
@Outlet; Ghost Madness, Grunn, is die 23 of 24 versie?
precies, ik adviseer dit sowieso 3x per dag te doen onder werk tijd. Gaat niks boven 30 min per dag betaald kakken.Even een grote boodschap doen rond 12:00u![]()
BumpVraagje mbt Pijnacker iig. Mogen we nu al weten welke afhaalblokken er zijn?
Van een dealer uit het hoge noorden hoorde ik dat deze beschikbaar gaat komen voor de Nederlandse markt of outlet hem krijgt weet ik niet?? En komt ie door de il&t keuring vraag ik me ook af...Top zin in!
Hebben jullie misschien al enig idee of de opera house ook voor de Nederlandse markt is en in jullie assortiment gaat komen?