[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

En weer zo'n kut tijd voor degenen die werken. Had ik gisteren al met Vathorst toen ik tot 23.00 uur moest werken, nu werk ik deze dag tot 15.00 🤬

En weer zo'n kut tijd voor degenen die werken. Had ik gisteren al met Vathorst toen ik tot 23.00 uur moest werken, nu werk ik deze dag tot 15.00 🤬
Tjah Torr, enorm vervelend.. Er zijn altijd wel mensen ergens aan het werk op de tijdstippen.. Wellicht kan een medefreak je hierin helpen? Ik wil gerust wat voor je bestellen maar zit aan de verkeerde kant van het land als ik het goed heb.

Ja hier ook hoor, kijken of ik me dan net toevallig ff afzijdig kan houden 😁

@Outlet; Ghost Madness, Grunn, is die 23 of 24 versie?

Beste Outlet,

Ik heb geen geld meer. Klaar op is op.
Ik hoop dat vrijdag om 12;00 mn internet dr uit vliegt of de tering krijgt!! Ik ben dr helemaal klaar mee!

Hoop u hier bij voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg
Pyro-Adam

Ps: komt de blue lion king in pijnacker? Zoja dan hoop ik dat mn internet op vrijdag 12:00 alleen een beetje verkouden is.

Top zin in!

Hebben jullie misschien al enig idee of de opera house ook voor de Nederlandse markt is en in jullie assortiment gaat komen?
Van een dealer uit het hoge noorden hoorde ik dat deze beschikbaar gaat komen voor de Nederlandse markt of outlet hem krijgt weet ik niet?? En komt ie door de il&t keuring vraag ik me ook af...

Hoop dat de Dragon's Glow nog in Groningen of Haulerwijk verschijnt. Dat is er in ieder geval eentje die hoog op mijn wensenlijstje staat. Zie hem nog niet staan helaas.

Ik heb ook nog een verzoek aan outlet pijnacker: Elegance van Riakeo, zie hem wel bij de andere winkels staan, is prio 1 voor mij dit jaar.

Dat lijkt me evident.

Ik hoop dat het assortiment hier in Grunn nog aangevuld wordt danwel van elders wat verschuift... 😕

Laatst bewerkt:
Bij sommige producten staat denk ik al wel de prijs bij. De Riakeo producten in Joure bv. Die stonden er eerst niet bij. Misschien worden ze nog aangepast.

Back
Bovenaan