[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Er blijven steeds dingen veranderen, nog even geduld allemaal. Het is bijna 12 uur, dan word alles duidelijk.

Bij sommige producten staat denk ik al wel de prijs bij. De Riakeo producten in Joure bv. Die stonden er eerst niet bij. Misschien worden ze nog aangepast.
Bij Joure staan overal prijzen bij, maar we gaan er dus van uit dat die prijzen nog aangepast gaan worden.

prijzen veranderen vast nog, 200 voor de event immortal gold is beetje gekkenwerk 🤪

199 voor die 100 shots boxjes ook (special willow, color salvo stars), dat wordt zeker nog aangepast. Riakeo Beauty voor 190 is zelfs nog goedkoper dan die boxjes en die is ook al te duur... :bonk: Dus die prijzen gaan zeker nog wel veranderen, anders wordt er weinig verkocht denk ik...

Ik las in de mail dat bestellingen gedaan op 1 dag kunnen worden samengevoegd. Bestellingen van verschillende dagen dus niet. Voorgaande jaren bestelde ik de mystery deals en had ik daarnaast nog 5 bestellingen gedurende het jaar. Als die niet samengevoegd kunnen worden dan blijf ik heen en weer rijden naar Pijnacker. Klopt dit wel?

Je gekozen afhaalmoment is erg belangrijk en we rekenen er op dat je op dit afgesproken tijdstip je bestelling ophaalt. Heb je meerdere bestellingen op één dag geplaatst? Dan zorgen we dat je al je bestellingen af kan halen op het moment van je eerst geplaatste order.

Orders van verschillende dagen, kunnen we niet samenvoegen.

Ik las in de mail dat bestellingen gedaan op 1 dag kunnen worden samengevoegd. Bestellingen van verschillende dagen dus niet. Voorgaande jaren bestelde ik de mystery deals en had ik daarnaast nog 5 bestellingen gedurende het jaar. Als die niet samengevoegd kunnen worden dan blijf ik heen en weer rijden naar Pijnacker. Klopt dit wel?

Je gekozen afhaalmoment is erg belangrijk en we rekenen er op dat je op dit afgesproken tijdstip je bestelling ophaalt. Heb je meerdere bestellingen op één dag geplaatst? Dan zorgen we dat je al je bestellingen af kan halen op het moment van je eerst geplaatste order.

Orders van verschillende dagen, kunnen we niet samenvoegen.
Er word bedoeld als je jouw eerste bestelling op 30 december afhalen zet en daarna eentje voor 31 kan dat niet samen. Als je eerste bestelling 30 om 8 uur is word alles wat je op 30 afhalen zet automatisch samengevoegd

Er word bedoeld als je jouw eerste bestelling op 30 december afhalen zet en daarna eentje voor 31 kan dat niet samen. Als je eerste bestelling 30 om 8 uur is word alles wat je op 30 afhalen zet automatisch samengevoegd
Dank voor de toelichting. Tenzij het afhaalblok niet meer beschikbaar is op een later moment, toch?

Back
Bovenaan