[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Je hebt vaak wel een moment, na de zomer meen ik, dat ophoudt dat orders van eenzelfde dag op het eerste moment samengevoegd worden. Maar dat wordt wel gemeld.
Dat heeft soms ook te maken met producten die pas bij een volgende levering (bijv dag later) binnenkomen.
Bestel je zo'n product, dan is het vanzelfsprekend niet op je eerste ophaalmoment beschikbaar.

Ze hebben in Pijnacker helaas niet de luxe om voor meerdere dagen te kunnen opslaan. Alles valt en staat met de logistiek en aanvoer er omheen.

En dat kan potentieel gruwelijk fout lopen hebben we bij hun voorganger gezien. Bij outlet nog niet meegemaakt overigens.

Dat heeft soms ook te maken met producten die pas bij een volgende levering (bijv dag later) binnenkomen.
Bestel je zo'n product, dan is het vanzelfsprekend niet op je eerste ophaalmoment beschikbaar.

Ze hebben in Pijnacker helaas niet de luxe om voor meerdere dagen te kunnen opslaan. Alles valt en staat met de logistiek en aanvoer er omheen.

En dat kan potentieel gruwelijk fout lopen hebben we bij hun voorganger gezien. Bij outlet nog niet meegemaakt overigens.
Ja, ik vind het logistiek volkomen begrijpelijk. Überhaupt uitzonderlijk dat je orders op één dag vanzelfsprekend samengevoegd krijgt. Ik heb zelfs ff overleg gehad om het van (over ver verspreide) verschillende tijdstippen gescheiden te houden 😅 moeje bij andere dealers mee komen of later in 't jaar. Ik heb ook altijd respect en bewondering voor de logistieke kunststukjes die verkooppunten (en importeurs) moeten verrichten die laatste dagen van 't jaar. Petje af.

Back
Bovenaan