[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Lang getwijfeld of ik de Skyward zou halen. Toen die zondagavond uitverkocht was bij Pijnacker dacht ik: als die nog wordt bijgevuld haal ik hem. En ja hoor. :holland:
Heb eigenlijk alweer te veel als ik ook kijk naar de dingen die nog op mijn lijstje staan
Misschien moet ik de Lion en Hakuna Matata maar laten staan
In pijnacker staat nog 1 setje 19sh angel assortiment voor 80 euro. Vele malen beter dan de hakuna matata.

Ik heb inmiddels al de ultimate city trip, buurtassortiment 1.0 en disturbed ... 3 mooie assortiment pakketten maar misschien overweeg ik er nog 1
Disturbed is echt een topper. Dit jaar voor het eerst het buurt assortiment besteld. Wil nog de Valk 19.

Had vorig jaar ook Amazing 5 voor als je nog een leuk betaalbaar ass zoekt.

Disturbed is echt een topper. Dit jaar voor het eerst het buurt assortiment besteld. Wil nog de Valk 19.

Had vorig jaar ook Amazing 5 voor als je nog een leuk betaalbaar ass zoekt.
Had als alternatief van amazing 5 de wckd six maar was niet onder de indruk, vond de bomb 25x5 xl beter ( door spreiding en lage klappen ). Big valk 19 is te vergelijken met het buurtassortiment *tip.

Had als alternatief van amazing 5 de wckd six maar was niet onder de indruk, vond de bomb 25x5 xl beter ( door spreiding en lage klappen ). Big valk 19 is te vergelijken met het buurtassortiment *tip.
Ik was over de Amazing 5 wel echt positief gezind. Echt wel de moeite waard, had hem destijds ook voor maar €65 gescoord

Back
Bovenaan