[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Almere was prima. Wel even gewacht circa halfuur maar sven en koen waren er. Die kregen heel veel mee, 2 pallets ofzo. Dus snap wel dat het dan langer duurt met orderpicken etc. Fijne mensen die je nog wat te eten en drinken aanbieden

Breda was voor mij de 1ste keer,maar alleen al voor de dames bij het rad vlakbij de ingang zou je er naar terug gaan :d
(jammer dat je die niet mee mag nemen 😂 )

Verder ging het lekker soepel met de bestellingen blijkbaar,ook de mijne,met 10 min met bestelling en een gratis fonteintje, stonden we weer buiten 👍
Ook daar buiten was er weer (lokale) media met filmploegje om mensen te interviewen,ben benieuwd hoe eerlijk die dat artikel wat ze gaan maken,zullen houden 🤔

Breda was voor mij de 1ste keer,maar alleen al voor de dames bij het rad vlakbij de ingang zou je er naar terug gaan :d
(jammer dat je die niet mee mag nemen 😂 )

Verder ging het lekker soepel met de bestellingen blijkbaar,ook de mijne,met 10 min met bestelling en een gratis fonteintje, stonden we weer buiten 👍
Ook daar buiten was er weer (lokale) media met filmploegje om mensen te interviewen,ben benieuwd hoe eerlijk die dat artikel wat ze gaan maken,zullen houden 🤔
DameS!? Bij mij stond er maar 1!? Wel een lieverd overigens hoor!

Was top geregeld in Breda! Was heel rustig en bestelling was er zo. Was weinig beschikbaar voor de losse verkoop. Gelukkig alles vooraf geregeld! Topzaak!

Heel fijn geholpen bij 365 in Breda. Heb op een ander de event sky candy niet uitgeleverd gekregen, maar hier kreeg je de Event Eye Candy.
Prachtige vrouwen daar!
Nog een reden om het verbod niet in te laten gaan, want dat is indirect een “verbod op hun”

Wel nondeju anderhalf uur in de file gestaan op de terugweg.

Los van wat printer ongemakken was het top geregeld en de sfeer was top in Almere. Bedankt mannen, maak er nog mooie dagen van en hopelijk tot volgend jaar!

Vandaag bij Rijen geweest was niet al te druk was iets eerder maar werd netjes geholpen had 7 pakbonnen ook wat van vuurwerkplanet tot 3x toe me bestellingen fout maar uit eindelijk super goed geholpen en werd zelfs een paar keer excuses aangeboden wat totaal niet nodig is iedereen kan fouten maken! Heb zelfs een gratis cake gehad ik zeg top service en bedankt voor de mooie dealtjes

Vanavond bij Rowy geweest, was gezellig druk. Blijft een mooi winkeltje.

En respect voor de gast die de pallets aan het afstapelen was om het de bunkers in te krijgen, wat was hij aan het buffelen zeg, ongekend.

Back
Bovenaan