[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Dit is echt wel een top zaak, ik kwam wel op een rustig moment moet ik erbij vermelden.

Bestelling stond helemaal compleet binnen 5 minuten klaar en voldoende karretjes aanwezig.

Als FOMO hier toch de RiaKeo Exclypse in de losse verkoop meegenomen.

Ook deze zaak is gewoon goed en heeft haar zaakjes dik op orde.

Bedankt 365!!!

Breda was ook dikke prima. Gezellig druk, bestelling was er vlot. Helaas wel een Hardcore Helium te weinig meegekregen kom ik net achter, dus maar even een mailtje gestuurd!
Werkelijk top opgelost door de attente dame achter de balie. Ze hadden 'mijn' Hardcore Helium helaas tien minuutjes voor mijn komst verkocht, maar mocht voor het aankoopbedrag iets anders uitkiezen. Nogmaals bedankt toppers!

Vanmiddag mn samengevoegde bestelling van afgelopen jaar opgehaald. Weer met 'de' leuke dame gebabbeld over de hobby net zoals vorig jaar.

Uitleveren ging weer top. Iets te top :)

Kreeg in plaats van de neon outburst een veel te dikke riakeo unit. Ach, zo zijn we niet geboren dus een minuutje later een glimmende roze doos in mn handen.

Kwam @chrissie81 nog tegen binnen was stikgezellie.

Tsja wat moet je ervan zeggen. 365 topic is een instant klassieker dit jaar. Vette deals, toffe gasten en meiden...

Het meurt er gewoon naar de liefde van het kruit. Tuurlijk de schoorsteen moet ook roken maar ow ow het zou een groot gemis zijn hier volgend jaar niet meer rond te snuffelen.

Groeten! Walter 😘

Was rond 16:00 uur binnen, en stond met mooie kar vol 20 minuten later de auto vol te proppen met onze Walter vlak naast me! Erg tevreden over de snelheid en jonge leuke personeel. Leuk je gesproken te hebben ouwe rot in het vak! ;):p

Crossbeam net geschoten die 2stuks voor 22 euro ofzo deal toen. Wat een dikke bak zeg. Ongelooflijk. En die orange pride was ook dik. klasse!

Vanochtend langs geweest in Almere. Helaas bleek de bestelde transbomber niet geleverd, maar dit werd ruimhartig gecompenseerd. Dik tevreden met het vuurwerk en de klantenservice, top.

Back
Bovenaan