[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Ben benieuwd of we het gratis fonteintje nog mee krijgen hahaha
Gratis Fontein zeker erbij gekregen. Wel wat extra kopen in de losse verkoop (10% korting). Maar heel attent van de dames in Top Vuurwerk Breda die me de folder in de hand drukten.

Het was net nog super rustig (half uurtje geleden). Geen gekkenhuis dus.
Ik kwam wat te vroeg en ze bleken al open te zijn vanwege enkele grote bestellingen. Echt top service! Snel. Vriendelijk. Tijd voor een praatje. Makkelijk winkelwagentje erbij. Geweldige start van de eerste ophaaldag.

Laatst bewerkt:
Gratis Fontein zeker erbij gekregen. Wel wat extra kopen in de losse verkoop. Maar heel attent van de dames in Top Vuurwerk Breda.

Het was net nog super rustig (half uurtje geleden). Geen gekkenhuis dus.
Ik kwam wat te vroeg en ze bleken al open te zi. Echt top service! Snel. Vriendelijk. Tijd voor een praatje. Makkelijk winkelwagentje erbij. Geweldige start van de eerste ophaaldag.
Geniet ervan!

Laatst bewerkt:
grote bestelling achterom ophalen. Alles stond netjes klaar op een pallet. Lekker bakkie koffie en een koek d'r bij, super geregeld!

stonden nog twee grote bestellingen klaar.... succes met ophalen daarmee, hahahaha

Zo, ook terug uit Almere. Was rustiger dan verwacht. Even gezellig met een medewerker staan praten (koffie/thee stond klaar een neefje kon de snoeppotten ook wel waarderen!) tot de bestelling werd gebracht. Alles al netjes op een kar gezet en samen even nagelopen, topservice! Dank jullie wel voor alle geweldige acties!!!

Om 9:20 uur bij de winkel in Almere, alles netjes ontvangen en ook het gratis fonteintje. Bakkie koffie gepakt, en daar kwam mijn orde al aan. Netjes top winkel, geen lange wachtrijen alles liep lekker vlot.

Aangezien ik bij alle eerdere winkels in no time mijn orders in de auto had liggen, was ik hier ruim een uur te vroeg. Na de opmerking "U bent er vroeg bij" werd mijn bon gewoon gescand. Had er alle begrip voor gehad als ze hadden gezegd, kom over een uur maar terug.

Was hier niet eerder geweest. Parkeren bij de vestiging in Rijen is wel een dingetje. Er wordt een mandjes systeem gebruikt. Heeft zijn plussen en minnen. Je kunt het zelf controleren, maar ook inpakken. En helaas in wel hele dunne tassen die scheuren als je er naar kijkt. Daarom ook blijj dat er even iemand mee naar de auto liep, want andes....

Gelet op de prijzen die ze hier tijdens de actie hanteerde toch een aantal spullen gekocht die normaal gesproken ver over mijn pijngrens (prijs/kwaliteit) heen lagen. Heel erg blij mee.

Vuurwerk 365, heel erg bedankt voor de sfeer die jullie op het forum hebben bezorgd. Heb genoten van hoe jullie inspelen op wat er leeft. Heeft ook een keerzijde, menig ruggengraat is verloren gegaan bij de liefhebbers.

Succes met de verkoop en een goede jaarwisseling.

Vandaag bij Rowy geweest in Almere, Was vlot aan de beurt, alles werd netjes nagecontroleerd en bakkie koffie met wat lekkers stond klaar! Werd ook hartelijk ontvangen door de dame die buiten stond! Al met al top service en vriendelijk!

Ik was net ook in Almere. Keurig voor mekaar! Vuurwerk wordt op karren geladen die je zelf mee naar de auto kunt rijden. Bakje koffie tijdens het wachten 👍🏻 Binnen 10 minuten stond ik alweer buiten.

We hadden het ook nog even over de enige echte Naomi samen met een ander lid van hier en een verkoper. Ik dacht dat het een fictief iemand betrof, maar na wat foto’s gezien te hebben; ze bestaat echt! 😉

Dank voor de goede prijzen en service!

Almere een prima ervaring, beetje druk rond 11en, maar de vriendelijke gastvrouw en de snoepjes maakten de paar minuten wachten meer dan goed. Opvallend, al die gezinnen die ook enorme orders af kwamen halen. Het leeft!

Hier ook net terug van Rijen. Dikke complimenten wat blijft het toch een heerlijke Toko om je spul op te halen !
Spontane gozer bij de incheck, gezellig personeel achter de balie en een behulpzaam vrouwke die netjes de gehele bestelling controleerde voor ons Er werd zelfs nog aangeboden om mee te lopen naar de auto :thumbup:

Had nog geragen naar Naomi, was helaas niet aanwezig anders hadden we zeker nog een leuke foto samen gemaakt :angel:

Bedankt voor alle toffe aanbiedingen, de nette service en wens jullie nog ontzettend veel succes met de verkoop en ik hoop tot volgend jaar !

TB

Vanmorgen in Breda geweest. Ik was een half uurtje te vroeg, maar dat was geen probleem. Het was niet druk, dus binnen 10 minuten alles in de auto.
Bedankt vuurwerk 365 voor de mooie aanbiedingen en snelle service.

Back
Bovenaan