[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Done that maar krijg een error met; sorry je inzending is mislukt, probeer het nog eens. Naja 5 pogingen verder inmiddels

Dat zal dan hier mee te maken hebben:

Door een technische storing bij de mailsoftware die we gebruiken voor de updates kunnen we momenteel de weekdeals helaas niet versturen. Zodra we bericht krijgen dat dit is opgelost krijg je de heerlijke nieuwe weekdeal in je mailbox!

Compound met o.a. 1kg kruit, 30 mm en W-Shape voor de prijs van een cake! TIP!

Waarschijnlijk als je het vanmiddag probeert werkt het wel.

Door een technische storing bij de mailsoftware die we gebruiken voor de updates kunnen we momenteel de weekdeals helaas niet versturen. Zodra we bericht krijgen dat dit is opgelost krijg je de heerlijke nieuwe weekdeal in je mailbox!

Compound met o.a. 1kg kruit, 30 mm en W-Shape voor de prijs van een cake! TIP!
KIjk ernaar uit

Komen eigenlijk alle flashdeals automatisch daarna ook in de webshop (outlet) voor een hogere prijs, of is dat niet bij alle producten zo? 'Sodom & Gomorrah' mis ik bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Ik zie redelijk recent onder andere multicolour madness, super flowers, triple melody, sky candy, flash of the gods 2.0 op jullie YouTube channel staan. Tussen de boxen die al eerder zijn geweest, terwijl bovengenoemde items nog niet op de site staan 🤪 kan ik hier iets uit opmaken... dan kan ik mezelf vast weer wat extra salaris toekennen 🤣😅

Back
Bovenaan