Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze gehad, kan je vertellen dat teleurstelling klopt.. Wel een hele mooie doos!Lesli / 20mm / 8 gram per schot / kooiloos
Goed recept voor teleurstelling...!
Begrijpend lezen is ook best moeilijk.. Er staat niet dat ik hem gekocht heb voor de doos, er staat alleen dat ik het een mooie doos vindt.Iemand die vuurwerk uitkiest voor de doos,das een nieuwe die ik nog niet eerder gehoord had![]()
Iemand die vuurwerk uitkiest voor de doos,das een nieuwe die ik nog niet eerder gehoord had![]()
Begrijpend lezen is ook best moeilijk.. Er staat niet dat ik hem gekocht heb voor de doos, er staat alleen dat ik het een mooie doos vindt.
Dat kan ik beter van jouw opmerking zeggen,ik zeg niet dat JIJ iets koopt voor de doos,maar dat ik nog nooit heb gehoord van iemand die vuurwerk zou kiezen vanwege de doos.Begrijpend lezen is ook best moeilijk.. Er staat niet dat ik hem gekocht heb voor de doos, er staat alleen dat ik het een mooie doos vindt.
Niemand weet, niemand weet, wat Naomi in petto heeft.Zouden er nog meer leuke kleine 25 of 30 mm cakes kunnen komen voor een leuke prijs zoals de Orange Pride?
Dit topic elke ochtend in de gaten houdenHoe kan ik snel zien wanneer er een nieuwe flashdeal is?
Of de webpagina van de Flashdeals elke ochtend vanaf 8 uur kapot F5’en.Dit topic elke ochtend in de gaten houden![]()
JaKomen de deals (elke dag) in de ochtend?
Ik heb mijn vrouw ook gekozen voor haar doos. Zo gek is dat toch niet?Iemand die vuurwerk uitkiest voor de doos,das een nieuwe die ik nog niet eerder gehoord had![]()
Ik heb mijn vrouw ook gekozen voor haar doos. Zo gek is dat toch niet?
Naomi, zet je je wekkertje morgen vroeg weer voor een mooie nieuwe flash?
Nou, morgenochtend dan toch die Transbomber?![]()