[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Leuk boxje tegen best wel scherpe prijs. Maar iets zegt kijk is in je bestellijst, want deze doet mij ergens aan denken.
En laat ik nu al de Voodoo in bestelling hebben staan. Enige verschil wat ik zo snel kan ontdekken is de kant waar de box wordt aangestoken.
Dusss.... ik laat hem even staan.

Kan iemand me helpen hoe bestel ik deze en hoe ontvang ik een mail als ik naar de website ga moet je inloggen met een wachtwoord maar waar vind ik die?

Had ook geen bevestigingsmail (Atlantis Lion) ontvangen, ik denk dat komt natuurlijk door die Technische storing.

Waarschijnlijk heeft deze suffe weer niet goed getypt, een typfoutje in het emailadres.
Misschien eens een leesbrilleke halen, of mn beeldschermteksten groter zetten tweede keer dat ik de fout in ga.

Het was mn 8ste bestelling dus zal vast wel weer goedkomen :angel:

Had ook geen bevestigingsmail (Atlantis Lion) ontvangen, ik denk dat komt natuurlijk door die Technische storing.

Waarschijnlijk heeft deze suffe weer niet goed getypt, een typfoutje in het emailadres.
Misschien eens een leesbrilleke halen, of mn beeldschermteksten groter zetten tweede keer dat ik de fout in ga.

Het was mn 8ste bestelling dus zal vast wel weer goedkomen :angel:
Het was hier ook een typfoutje, ze mailde me al dat het niet goed was gegaan. Blame het op een maandagmiddagborrel…

Toppertjes daar!

Doen jullie elke dag van die OP = OP Dealtjes ik wist helemaal niet dat deze site zo bestond wat een amateur ben ik
Je hebt al een enorme berg hele mooie dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse aanbiedingen gemist. Maar je bent nog net op tijd om niet alles te missen.

Mocht je het nog niet gedaan hebben, ga naar https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/ en helemaal rechts onderin kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief met al die mooie aanbiedingen.

Je hebt al een enorme berg hele mooie dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse aanbiedingen gemist. Maar je bent nog net op tijd om niet alles te missen.

Mocht je het nog niet gedaan hebben, ga naar https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/ en helemaal rechts onderin kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief met al die mooie aanbiedingen.
Ja ik had er al op gekeken maar tot waneer loopt dit? Zal wel bijna ten einde zijn

Back
Bovenaan