YOYOYO
VWC lid
tot 1 november de flash dealsJa ik had er al op gekeken maar tot waneer loopt dit? Zal wel bijna ten einde zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
tot 1 november de flash dealsJa ik had er al op gekeken maar tot waneer loopt dit? Zal wel bijna ten einde zijn
Ah oke thanks dan ben ik net optijd...tot 1 november de flash deals
Hele dikke actie weer hoor maar deze laat ik even gaan. heb de Multi Color Madness nog op het oogNIEUWE️FLASHDEAL
️ ONLINE!
EXCLUSIEF VOOR INSCHRIJVERS OP DE UPDATES
Riakeo Exceptional, bodemprijs! Kneitergoedkoop en alléén vandaag! OP=OP & WEG=PECH
Nu Bestellen: https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/flashdeal
Disclaimer: Zeer beperkte voorraad!
365 verkoopt geen Broekhoffis de firestarter al eens voorbij gekomen?
Naomi wat kijk je somber?Ik stel voor dat we allemaal gedichten schrijven aan Naomi totdat Transbomber in de flashdeal komt:
Naomi stond te stralen met plezier,
Ze verkocht de Transbomber dit jaar hier.
144 knallen in een luid festijn,
Met dit vuurwerk wordt het echt heel fijn!
Is het te vroeg voor Sinterklaas gedichten?Ik stel voor dat we allemaal gedichten schrijven aan Naomi totdat Transbomber in de flashdeal komt:
Naomi stond te stralen met plezier,
Ze verkocht de Transbomber dit jaar hier.
144 knallen in een luid festijn,
Met dit vuurwerk wordt het echt heel fijn!
Hahaha die transbomber is echt z’n eigen leven gaan leiden. Daar wil ik wel voor naar Almere rijden.Is het te vroeg voor Sinterklaas gedichten?
Sint en Piet zitten te bedenken, wat Naomi haar vuurwerkvrienden zou kunnen schenken.
’t Antwoord knalt harder dan ooit tevoren, dikke korting op de Transbomber, niet te negeren, maar te scoren!
Transpiet, niet een hele goed doordachte naam hahahaNaomi is echt een geweldig mens.
Maar 59 euro voor de transbomber is toch echt haar ondergrens.
144 schoten puur geweld, doe mij er maar 14 voor dat geld.
Groetjes,
De Transpiet.
Hahahaha dit gaat te fur.