[FREAKACTIE 2025] huboxlvuurwerk

Aangezien ik een prijs heb gewonnen bij jullie, ben ik ook van plan om wat te bestellen. Komen er nog acties of was de 20% korting eenmalig?

goedemorgen mede freaks ,
excuses voor de lange afwezigheid , wij zaten te wachten op duidelijkheid omtrent het vuurwerkverbod
en na de stemming van deze week , waar we natuurlijk niet blij mee zijn , gaan we weer vol aan de bak om waarschijnlijk dit laatste jaar met jullie te knallen
en natuurlijk kunnen jullie van ons weer leuke acties verwachten , alleen zullen we dit jaar een veel minder groot assortiment gaan neer zetten als dat jullie van ons gewend waren , wel kunnen jullie natuurlijk bij ons de toppers bestellen en word onze site zsm weer aangevuld
dit jaar gaan we samen helemaal los , laten we er samen een topjaar van maken en laten zien aan nederland dat vuurwerk leeft !
voor vragen mag er altijd gemaild worden en proberen we natuurlijk weer dagelijks online te zijn

op naar een knallend jaar!
team huboxlvuurwerk

Prijzen van de riakeo cakes ( cupido, eclypse, outburst ) liggen ruim 30-40% hoger dan bij alle andere vuurwerk sites. Misschien nog naar kijken🫣

Prijzen van de riakeo cakes ( cupido, eclypse, outburst ) liggen ruim 30-40% hoger dan bij alle andere vuurwerk sites. Misschien nog naar kijken🫣
Ja dat viel mij ook op idd. Beetje verhoging ten opzichte van vorig jaar was te verwachten. Dit is wel wat overdreven. 😂

vertel waar is het 40% goedkoper ? we hebben namelijk de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en er komt dit jaar een lichte prijsverhoging
dus heel raar dat onze prijzen nu te hoog zijn

Back
Bovenaan