[FREAKACTIE 2025] huboxlvuurwerk

heb je het dan nog over riakeo? alleen vathorst heeft ze in de aanbieding , outlet heeft geen riakeo op hun site en winterswijk maar 1 artikel

Zelfde product toch? Heb er maar 1 bij gepakt, 100 euro verschil.. Deze prijzen zijn idd niet helemaal representatief denk ik.

Zelfde product toch? Heb er maar 1 bij gepakt, 100 euro verschil.. Deze prijzen zijn idd niet helemaal representatief denk ik.

Dat is snel verdiend, ben benieuwd of ze nu gaan zakken tot die 299 euro. Eigenlijk moet hij er nu onder gaan duiken :angel:

We proberen te helpen met de verkoop😅🤑
jaa alleen die prijzen zijn niet representatief aan wat vorig jaar normaal was , de onze wel , en we zeggen natuurlijk ook niet dat er geen leuke acties komen , dit zijn de adviesprijzen van afgelopen jaar die wij online hebben staan nu, terwijl we vanuit lesli al horen dat er een prijsverhoging aan zit te komen , daarom ook onze verbaasde reactie en tuurlijk er is altijd een ander met 1 product goedkoper , ieder zn eigen acties , wij zien de kwaliteit van riakeo en daar kiezen we voor dit rare laatste jaar
tuurlijk kunnen jullie van ons weer leuke acties verwachten , maar die komen binnenkort als ons hele assortiment bekend is , voor nu staat alleen nieuwe voorraad lesli online, mochten jullie een offerte willen aanvragen voor een lijstje mogen die altijd gemaild worden naar [email protected]

“Volgend jaar wordt alles zonder kooi en dus ook goedkoper” - Importeurs.

Zuig mn wassen neus. En voor 100 euro minder elders haal ik m helaas voor jullie daar wel.
daar kunnen wij helaas weinig aan doen , kooiloos is inderdaad dit jaar ook een dingetje
en die 100 euro verschil kan maar zo eens in een actie ronde lukken mits je geduld hebt , en inderdaad die wassen neus zijn wij ook erg nieuwsgierig na , heb je een foto :P

Back
Bovenaan