Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jaa das een dingetje , iets met teveel kruit gesnoven gok ik
Het is eerder een “Dingotje”, maargoed dat is ook een gevalletje “Ik heb helemaal geen neus”
Even zwart wit,vertel waar is het 40% goedkoper ? we hebben namelijk de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en er komt dit jaar een lichte prijsverhoging
dus heel raar dat onze prijzen nu te hoog zijn
Deze winkel had begin van het jaar acties en komen later in het jaar ook weer met acties.Even zwart wit,
Freakacties hebben we het over toch? Dat betekent niet adviesprijs…
Dan betreft dit een winkeltopic, en niet freakacties / freakwinkel topic?
je verhaal klopt helemaal , we hebben nu de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en komen de komende tijd zeker met freakacties , daarbij gaat de adviesprijs dit jaar ook nog omhoog dus duur kan eingelijk niet , ja als je gaat vergelijken met een actie , maar wij zeggen nergens dat dit actie prijzen zijn alleen dat we de site hebben aangevuldDeze winkel had begin van het jaar acties en komen later in het jaar ook weer met acties.
Verder ook naast Donadoni nog de enige winkel met een prijsvraag, sterker nog prijsvragen.
Ja, de prijzen zijn nu wat duurder, dan de meeste winkels. Maar ze daar op afvallen is niet helemaal fair in mijn ogen.
Uiteindelijk verplicht niemand iemand om te kopen bij een betreffende winkel.
Er staat idd nergens dat het actieprijzen zijn maar we hebben inmiddels wel verwachtingen van jullie als er wat nieuws online komtje verhaal klopt helemaal , we hebben nu de adviesprijzen van vorig jaar online gezet en komen de komende tijd zeker met freakacties , daarbij gaat de adviesprijs dit jaar ook nog omhoog dus duur kan eingelijk niet , ja als je gaat vergelijken met een actie , maar wij zeggen nergens dat dit actie prijzen zijn alleen dat we de site hebben aangevuld![]()
jaa dat snap ik ook en die verwachten worden ook zeker weer waargemaakt , hebben voor nu alleen ons assortiment online gezet en nog geen echte actiesEr staat idd nergens dat het actieprijzen zijn maar we hebben inmiddels wel verwachtingen van jullie als er wat nieuws online komt![]()
zoals?Nu nog even wat nieuwe producten van Wolff toevoegen voor 1 Juli.![]()
Gold navyzoals?
we zijn hier nog druk in discussie wat betreft wolff en welke producten we in ons assortiment gaan opnemen , poema lijn kun je wel van uit gaan dat die gaan komenGold navy
Stellar
Turbo domination
Monster phoenix
Collosal
Tarantula crazy Hornets
Deze zien er allemaal erg goed uit naar mijn mening.
Wat is het geworden?Op de valreep nog even wat korting meegepakt voor het morgen 1 juli is....
lekker bezigOp de valreep nog even wat korting meegepakt voor het morgen 1 juli is....
het is gelukkig ook nog geen 31 decemberToch jammer dat de prijzen zelfs met 20% korting niet aantrekkelijk genoeg zijn.